پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۱
کد مطلب : 76216
منبع : خبرگزاری تسنیم

سیره نبوی با وابستگی و ذلت مخالف است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سیره نبوی با وابستگی و ذلیل بودن و بیکاری و تنبلی مخالف است گفت: سیره نبوی به حیات و زندگی در ابعاد مختلف اهمیت داده است و باید بر روی پای خود ایستادگی کرده و مشکلات خود را برطرف کنیم.
سیره نبوی با وابستگی و ذلت مخالف است
سیره نبوی با وابستگی و ذلت مخالف است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله احمد بهشتی با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث اظهار داشت: باید ملت‌های اسلامی روحیه استکبارستیزی را تقویت کرده و اجازه ندهند استکبار در جهان به اهداف خود برسد.

وی افزود: مسلمانان باید اتحاد و بیداری و آگاهی خود را بالا برده و با این اقدام به اهداف خود برسند، باید استکبار در جهان امروز منزوی شده و اسلام درخشندگی خود را در دنیا نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دین اسلام دین تعاون است و دولت و ارتش، سپاه، بسیج و همه نهادهای مردمی نظیر هلال احمر باید دست در دست یکدیگر منویات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داده و برای برطرف کردن مشکلات جامعه و سیل‌زدگان اهتمام کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: سیره نبوی خلق عظیم است و باید در همه جنبه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تجلی پیدا کند.
بهشتی با تاکید بر اینکه سیره نبوی با وابستگی و ذلیل بودن و بیکاری و تنبلی مخالف است، گفت: سیره نبوی به حیات و زندگی در ابعاد مختلف اهمیت داده است و باید بر روی پای خود ایستادگی کرده و گرفتار نشویم و مشکلات خود را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) در برخورد با مردم بسیار با آرامش و مناسب برخورد می‌کرد و جامعه باید همانند ایشان الگوگیری کرده و باید این رفتار در مسئولان تجلی پیدا کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb05bz.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما