پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۳
کد مطلب : 76218
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله حیدری: بزرگ‌ترین نعمت پیامبر (ص) برادری و اخوت امت اسلامی است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های پیامبر (ص) نعمت برادری و اخوت است، گفت: سیره نبوی باید در زمینه مسائل اخلاقی، عبادی و فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و وحدت امت اسلام مورد تاکید باشد.
آیت الله حیدری: بزرگ‌ترین نعمت پیامبر (ص) برادری و اخوت امت اسلامی است
آیت الله حیدری: بزرگ‌ترین نعمت پیامبر (ص) برادری و اخوت امت اسلامی است
به گزارش قم نیوز آیت الله محسن حیدری با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث اظهار داشت: بعثت رسول خدا بزرگ‌ترین نعمت برای بشریت است.

وی با اشاره به لزوم وحدت ملت های مسلمان افزود: این عید زمینه ای برای وحدت امت اسلامی است و باید با صف وجبهه واحد در برابر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها ایستادگی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سیره نبوی اسوه حسنه ای است که خداوند برای همه مؤمنین قرار داده است و باید همه از این سیره تاسی و الگو بگیرند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های پیامبر (ص) نعمت برادری و اخوت است، ادامه داد: سیره نبوی باید در زمینه مسائل اخلاقی، عبادی و فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و وحدت امت اسلام مورد تاکید باشد.

آیت الله حیدری با اشاره به آیه ای از قرآن خاطرنشان کرد: به یاد بیاورید که دشمن خونی یکدیگر بودید اما به برکت پیامبر (ص) متحد و برادر یکدیگر شدید، شما در پرتگاه جهنم بودید امابه برکت پبامبر (ص) خداوند شما را نجات داد و رهایی بخشید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdjx05.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما