پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 76226
منبع : خبرگزاری ايرنا

76 هزار خانوار در مدارس طرح اسکان نوروزی قم پذیرش شدند

قم نيوز : دبیر اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش قم گفت: از 28 اسفندماه 97 تا صبح امروز، 76 هزار خانوار در مدارس طرح اسکان نوروزی این استان پذیرش شدند.
76 هزار خانوار در مدارس طرح اسکان نوروزی قم پذیرش شدند
76 هزار خانوار در مدارس طرح اسکان نوروزی قم پذیرش شدند
به گزارش قم نیوز حسن عبداللهی مهر افزود: این خانوارها شامل 315 هزار تَن هستند که بیشتر از استان های آذربایجان های شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خوزستان به قم سفر کرد ه اند.

وی با بیان این که امشب آخرین شب اسکان در مدارس قم است، اضافه کرد: امسال 316 باب مدرسه و 2 هزار و 826 باب کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است و پذیرش فرهنگیان در پنج پایگاه سطح شهر صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که کلاس ها با سه درجه ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده است، ادامه داد: فرهنگیان و خانواده های درجه یک آن ها باید برای یک اتاق پنج نفره ویژه، در هر شبانه روز 336 هزار ریال، اتاق گروه الف 294 هزار ریال و گروه ب 216 هزار ریال پرداخت نمایند.

عبداللهی مهر با اشاره به این که در این طرح خانه معلم، اردوگاه 15 خرداد، آموزشکده فنی پسران و خوابگاه دانشگاه فرهنگیان نیز مورد استفاده قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا تمام کلاس ها مجهز به سامانه گرمایشی هستند.

در طرح اسکان نوروزی 97، 33 هزار و 80 خانواده در مدارس قم اسکان یافتند؛ در طرح اسکان نوروزی 96 نیز مدارس این استان میزبان 44 هزار و 788 خانوار بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcceiqm.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما