يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 76309
منبع : خبرگزاری تسنیم

دوبنده پوش قمی به اردو تیم ملی فراخوانده شد

قم نيوز : با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور رضا مردی دوبنده پوش قمی به اردوی آماده‌سازی این تیم فراخوانده شد.
دوبنده پوش قمی به اردو تیم ملی فراخوانده شد
دوبنده پوش قمی به اردو تیم ملی فراخوانده شد
به گزارش قم نیوز پس از استعفا چندباره رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی جامعه گوش شکسته به شوک فرورفت اما این دلیلی نشد تا فدراسیون برنامه‌های خود را به تعویق بیندازد چراکه رویدادهای مهم ورزشی اجازه صبر به این فدراسیون را نمی‌داد.

در شرایطی که فدراسیون کشتی توسط سرپرست اداره می‌شود اما همچنان اردوهای ملی پوشان در تمام رده‌های سنی برقراراست تا کشتی گیران ایرانی باقدرت به روی تشک پیکارهای بین‌المللی بروند.

  ابتدا فروردین‌ماه سال 98 رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی کشور به میزبانی تهران برگزار شد و در همین پیکارها نماینده استان عنوان دومی را تصاحب کرد.

پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی، برترین‌های این مسابقات به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی جوانان کشور دعوت شدند تا کادر فنی ترکیب خود را انتخاب کند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای شرکت در رقابت‌های آسیایی تایلند و جهانی استونی روزهای 20 تا 30 فروردین‌ماه در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که استان قم شاهد حضور نماینده خود در این اردو خواهد بود.

 رضا مردی دوبنده پوش آینده دار قمی در وزن 60 کیلوگرم تنها نماینده کشتی قم در اردوی تیم ملی است که باید برای تثبیت پیراهن ملی خود در مصاف با حریفانی از سیستان و بلوچستان  و خوزستان به پیروزی برسد.

یکی از هیئت‌هایی که در قم بی‌نقص و با برنامه‌ریزی قبلی کارهای خود را دنبال می‌کند هیئت کشتی است چراکه در سال گذشته به افتخارات بسیار زیادی دست‌یافت.

هیئت کشتی استان قم سال 98 را با مدال مهدی ابراهیمی آغاز کرد و به نظر می‌رسد امسال نیز روند روبه رشد خود را همچون سال‌های گذشته طی کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8f.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما