دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 76385
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو خبرگان رهبری:

باید یک جبهه اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

قم نيوز : عضو خبرگان رهبری گفت: اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندهای جولان توهین به جهان اسلام است.
باید یک جبهه اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
باید یک جبهه اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید هاشم بطحایی با اشاره به موافقت آمریکا با مالکیت دائمی رژیم صهیونیستی بر بلندهای جولان، اظهار کرد: اگر امروز شاهد هستیم که برخلاف قوانین بین المللی و قطعنامه ای شورای امنیت، آمریکا با پررویی تمام رژیم صهیونیستی را مالک بلندهای جولان می داند نتیجه ای بی عرضگی کشورهای عربی به خصوص عربستان است.

وی ادامه داد: امروز در عربستان خاندان آل سعود که خود ریشه ای یهودی دارند، در مسند کار هستند و به همین علت مواضعی می گیرند که به نفع رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام بطحایی افزود: این کار آمریکا برخلاف قوانین بین المللی و بی حرمتی به حقوق انسان ها است، چرا که بلندی های جولان جزئی از خاک سوریه است که همچنان در تسخیر رژیم صهیونیستی است.

وی ترامپ را دست نشانده ای صهیونیست ها برشمرد و گفت: این فرد نه لیاقت علمی، سیاسی و نه اجتماعی دارد، بلکه یک مرد دیوانه است که لابی های رژیم صهیونیستی وی را رئیس جمهور آمریکا کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که بی عرضگی دنیای عرب به جهانیان ثابت شده، تصریح کرد: در سایه ای سکوت کشورهای عربی جنبش غیر متعهد ها باید وارد عمل شود و به اسرائیل و آمریکا اخطار بدهد.

وی افزود: علاوه بر این سوری ها نیز از دنیای اسلام درخواست کمک کنند تا جلوی این اشغال گری جدید گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین بطحایی تاکید کرد: باید یک جبهه  اسلامی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود و در واقع باید ناتوی اسلامی تشکیل شود تا از حقوق کشورهای اسلامی در منطقه دفاع کند.

وی ابراز داشت: در کمال ناباوری رژیم صهیونیستی 70 سال پیش کشور فلسطین را اشغال کرد و حالا به دنبال اشغال کشورهای دیگر منطقه است به طوری که با روندی که این رژیم در پیش گرفته قطعا در آینده ای نزدیک مالکیت خودش بر صحرای سینا را نیز اعلام خواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از مجامع بین المللی عنوان کرد: سازمان ملل و شورای امنیت امروز به بی خاصیت ترین نهاد بین المللی تبدیل شده اند و در جایی که بشریت در خطر است هیچ کاری انجام نمی دهند.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا توهینی به جهان اسلام است که باید جلوی آن با قاطعیت ایستاد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwpay.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما