چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 76718
منبع : خبرگزاری ايرنا
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حفظ انقلاب مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حفظ انقلاب اسلامی مرهون تلاش، فداکاری و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است و چنانچه کار اطلاعاتی آنان نبود، انقلاب با مشکلاتی مواجه می شد.
حفظ انقلاب مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است
حفظ انقلاب مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است
به گزارش قم نیوز آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی افزود:در جریان انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه اطلاعاتی کارهای بسیار ویژه و شایسته ای انجام داده اند تا انقلاب از گزند بدخواهان دور بماند.

وی اضافه کرد: چنین مردانی باعث عزت کشور هستند و امیدوارم همه سربازان در راه رضای خداوند کار کنند و هیچ کاری بهتر از این نیست.
وی بیان کرد: کار سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار ظریف، مشکل و پر اجر است و شبانه روز عمرشان را برای ایجاد امنیت در جامعه صرف می کنند

آیت الله مسعودی خمینی ادامه داد: سربازان امام زمان(عج) مردان بزرگ و انقلابی هستند که هر آنچه در توان دارند برای امنیت پایه های نظام، مقام رهبری و همه اقشار جامعه در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی ابراز امیدواری کرد: آحاد مسئولان و مردم قدردان کارهای سربازان امام زمان(عج) باشند و خداوند توفیق دهد ما نیز بتوانیم برای این انقلاب فرد مفیدی باشیم.
 وزارت اطلاعات مجموعه ای برآمده از انقلاب اسلامی است و نهادی است که امام راحل فعالان در این وزارتخانه را افرادی متدین، متعهد و روحانی دانستند؛ همچنین رهبر انقلاب اسلامی از این عزیزان به عنوان زحمتکش ترین و دلسوزترین ماموران و مسئولان دستگاه اداری نظام یاد کردند و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره این افراد را تعبیر درستی دانستند.

نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش پس از چهار دهه تلاش گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است.

تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دست یابی به اهدافشان شده است.
نیمه شعبان میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcivyay.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما