شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 76807
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاد برجسته حوزه علمیه قم:

امنیت کشور مدیون مجاهدت خاموش سربازان امام زمان(عج) است

قم نيوز : استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت های خاموش در عرصه های مختلف، بستر ایجاد امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کرده اند.
امنیت کشور مدیون مجاهدت خاموش سربازان امام زمان(عج) است
امنیت کشور مدیون مجاهدت خاموش سربازان امام زمان(عج) است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سجادی به بیان اینکه امنیت مهمترین مقوله برای هر کشوری است، افزود: امنیت بستر پیشرفت و تعالی جامعه را فراهم می کند و همه خوبی ها در بستر آن محقق می شود.

وی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به ویژه آمریکا و سران مرتجع عرب با تمام توان سعی داشتند، انقلاب را از حرکت باز دارند، ولی تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای انقلابی وزارت اطلاعات مانع از تحقق هدف دشمنان شده است.

وی ادامه داد: در این 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با انواع دسیسه دشمنان مواجه شده که با هوشیاری و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه دشمنان خنثی شده است.

آیت الله سجادی تصریح کرد: نیروهای وزارت اطلاعات خالصانه و بی نام در میدان های داخلی و خارجی فعال هستند و تاکنون بسیاری از ناامنی ها و فسادهای بزرگ را دفع نموده اند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با اتکا به فداکاری نیروهای اطلاعاتی پایدار مانده و امنیت و آرامش مردم نیز در سایه این مجاهدت ها حفظ شده است.

نیمه شعبان میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchq6nq.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما