دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 76883
منبع : خبرگزاری فارس

ظرفیت مساجد قم برای طرح «هر مسجد، یک خانه» فعال می شوند

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی قم از طرح «هر مسجد، یک خانه» حمایت می‌کند گفت: ظرفیت مساجد استان برای پیگیری این طرح فعال خواهد شد.
ظرفیت مساجد قم برای طرح «هر مسجد، یک خانه» فعال می شوند
ظرفیت مساجد قم برای طرح «هر مسجد، یک خانه» فعال می شوند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی با اشاره به ضرورت بسیج همگانی مردم و نهادهای کشور و لشکری در راستای کمک به سیل‌زدگان استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان عنوان کرد: طرح «هر مسجد، یک خانه» طرح خوبی برای متحد کردن تمام آحاد جامعه حول محور مساجد برای مشارکت در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.

وی ادامه داد: همدلی و همراهی ملت ایران در یاری رسانی به هموطنان سیل‌زده خود، رکن و اساس اعتقاد اجتماعی و دینی ما مسلمانان است که موجب ایجاد جامعه دینی فاخر و تمدن‌ساز می‌شود و در نهایت جامعه را برای ظهور منجی آماده می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: سیل اگر آسیب‌های متعددی به بار آورد، برکات متعدد مادی و معنوی را هم به همراه داشته است که مهمترین آن همدلی و همراه مردم مؤمن در سراسر ایران عزیز با یکدیگر است.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی اذعان کرد: طرح «هر مسجد، یک خانه» هم از نظر متحد کردن آحاد جامعه و هم از این جهت که برخی مجموعه‌ها را در راستای به کار بستن توان خود در سطح کلان برای کمک به سیل‌زدگان درگیر خود کرده است، ارزشمند است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی هر چه دقیق‌تر کمک‌های مردمی عنوان کرد: خبرها حاکی از این است که مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی فراوانی را برای سیل‌زدگان ارسال می‎کنند و نگران هستند از اینکه این کمک‌ها به مناطق هدف و به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: توجه مجموعه مدیریتی طرح «هر مسجد، یک خانه» به نوع سازماندهی و عملیات در میدان این طرح یعنی نحوه مدیریت صحیح جذب و توزیع کمک‌های مردمی بسیار ضروری است چرا که موفقیت این طرح در گرو همین مسئله است.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قم با همراهی مردم، مساجد و هیأت‌های مذهبی قم در عرصه کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد و این حضور را تداوم خواهد بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی قم از طرح «هر مسجد، یک خانه» حمایت می‌کند و ظرفیت مساجد این استان را برای پیگیری این طرح فعال می‌کند افزود: اگر ستاد عملیاتی برای  این طرح در استان  قم وجود دارد سازمان تبلیغات اسلامی قم برای همکاری با آن ستاد اعلام آمادگی می‌کند تا مبادا موازی‌کاری در این سطح صورت گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbfwbz.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما