دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 76885
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه مسابقات مدهامتان 12 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود

قم نيوز : مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: مراسم اختتامیه مسابقات مدهامتان روز ۱۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار و از نفرات برتر تجلیل می شود.
مراسم اختتامیه مسابقات مدهامتان ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود
مراسم اختتامیه مسابقات مدهامتان ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی ظهر امروز در دیدار مسئولان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با آیت الله علوی گرگانی، اظهار داشت: پایه و اساس برنامه‌های ستاد مباحث زیربنایی مانند قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است.

وی با بیان اینکه ستاد کانون‌های مساجد 27 سال است که در کشور فعالیت می‌کند، افزود: سال جاری مسابقات مدهامتان در قالب مباحث قرآنی و اخلاق در قرآن برگزار می‌شود.

ارزانی ادامه داد: مراسم اختتامیه مسابقات مدهامتان روز 12 اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد، همچنین در این روز که روز معلم نام گرفته از یک نفر معلم قرآنی تجلیل می‌شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: دبیرخانه دائمی سال جاری در مشهد مشغول فعالیت است، سال گذشته همایش با بیانیه ارزشمند آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان آغاز شد.

وی عنوان کرد: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات سال جاری افزایش یافته و از تعداد 17 هزار نفر در سال‌های گذشته به 32 هزار نفر در سال جاری رسیده است.

ارزانی با بیان اینکه رویکرد اساسی ما توجه به بخش جوانان است، بیان کرد: کودکان و نوجوانان نیز در سال جاری در مسابقات شرکت کردهند و این مسابقات از 31 استان شرکت کننده داشت و 313 نفر به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امسال نسبت به همه 12 سال گذشته تعداد شرکت کنندگان در مسابقه رشد بسیار خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن روز معلم با مراسم اختتامیه یکی از معلمان قرآنی تجلیل می‌شود وهمچنین برنامه ریزی شده است تا از حجت‌الاسلام راستگو که در زمینه ترویج معارف قرآنی همت دارد تقدیر شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkj05.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما