پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 77026
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی گرگانی: نیاز اقتصادی کشور به غرب باید قطع شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: باید با سعی و تلاش به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیده و با عزت ‌نفس زندگی کرده و نیاز خود به غرب را برای همیشه قطع کنیم.
نیاز اقتصادی کشور به غرب باید قطع شود
نیاز اقتصادی کشور به غرب باید قطع شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج کارگری کشور، با تاکید بر اینکه دشمن در پی براندازی نظام اسلام بوده و ما باید این داغ بزرگ را بر دل آن‌ها باقی بگذاریم اظهار کرد: فرمانده اصلی دشمن شیطان است پس دشمنی‌های آن‌ها هرگز تمام نخواهد شد.

وی به ابعاد حیوان‌گونه اقدامات خصمانه آمریکا و دیگر ایادی استکبار علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ما با دشمنی مواجه هستیم که هیچ‌گونه رحمی در دل ندارند.

این مرجع تقلید حوادث تروریستی اخیر در برخی نقاط جهان و منطقه را نشان از عمق پلیدی و بی‌رحمی دشمن در خاک و خون کشاندن انسان‌های بی‌گناه دانست و افزود: با توجه به اینکه ما به خارج از کشور در حوزه اقتصادی وابستگی داریم مشکلات کشور دامنه‌دار است.

وی با تاکید بر ضرورت خودکفایی اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: وقتی دشمن تمام قوای خود را برای زمین‌گیر کردن نظام روی کار آورده، لازم است تا با رویه امت واحده تمامی جوانب وابستگی و نیاز خود را از دشمن قطع کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی همت مضاعف و کار و تلاش ویژه جامعه کارگری را انتظار همگان در این شرایط دانست و افزود: امیدواریم این قشر با همت مضاعف تمام روزنه‌های وابستگی و نیاز کشور به خارج از مرزها و به‌ویژه کشورهای طمع‌کار و سوءاستفاده کننده را از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارزش‌های دنیا همان اموری است که در قرآن از آن‌ها به‌عنوان بازیچه یاد شده است اظهار کرد: باید با سعی و تلاش به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیده و با عزت ‌نفس زندگی کرده و نیاز خود به غرب را برای همیشه قطع کنیم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه کارگران حجت خداوند بر مسوولان در فردای قیامت هستند گفت: مدیران ملی و کارخانجات کشور، کارگران را که چرخه اصلی اقتصاد بر دوش آن‌هاست را از خود راضی نگه‌ دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0gbz.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما