يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 77098
منبع : خبرگزاری تسنیم

«مهدی زاده» ناکام بزرگ یک ریکاوری اساسی یا زدن قید المپیک

قم نيوز : امیر مهدی‌زاده که پرافتخارترین کاراته‌کا کشورمان لقب دارد در مسابقات اخیر نوساناتی داشته و حضور وی در المپیک توکیو به اما و اگر کشیده شده است.
«مهدی زاده» ناکام بزرگ یک ریکاوری اساسی یا زدن قید المپیک
«مهدی زاده» ناکام بزرگ یک ریکاوری اساسی یا زدن قید المپیک
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده نامی آشنا برای اهالی ورزش در کشور و استان است، ورزشکاری که همیشه از امیدهای ورزش قم در سال‌های اخیر به حساب می‌آمده است ولی این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

پرافتخارترین کاراته‌کا کشور در مسابقات اخیر خود نتوانسته آن‌طور که باید خودی نشان دهد و اغلب اوقات دستانش از رسیدن به مدال کوتاه مانده است.

در آخرین رویداد معتبر کاراته که موسوم به لیگ جهانی کاراته وان است، مهدی‌زاده در مراکش هم نتوانست مدالی را برای کشورمان به ارمغان آورد اما تیم کشورمان با کسب 3 مدال نایب قهرمان شد.

وی در ماه‌های اخیر با عدم موفقیت در رقابت‌هایی که در آن حضور داشته چهره‌ای ناآماده از خود نشان داده و این اتفاق در فاصله‌ای نه چندان دور تا المپیک به‌هیچ‌ عنوان مثبت تلقی نمی‌شود.

به نظر می‌رسد امیر مهدی‌زاده که روزهای درخشان زیادی را برایمان رقم‌زده برای رسیدن به المپیک 2020 که کمتر از 300 روز به آن باقی است باید سخت تلاش کند و با یک ریکاوری قوی از جنس روحی و روانی برای ادامه راه آماده شود.

از آنجایی‌ که استان قم تاکنون حضور نماینده‌ای را در بازی‌های المپیک تجربه نکرده است، تنها امید مدیران ورزش قم به مهدی‌زاده بود که شاید تمام امید و آرزوهای آن‌ها نقش بر آب شود.

در این شرایط سؤال مهمی از متولیان ورزش می‌شود، این بوده که چرا پس از مهدی‌زاده هیچ نماینده دیگری از قم به تیم ملی نرسیده است و به همین یک سهمیه بسنده کرده‌ایم؟

عدم پرورش استعدادها باعث می‌شود تا چنین شرایطی حاکم شود، چرا که پس از خداحافظی مهدی‌زاده از دنیای ورزش باید سالیان سال منتظر ظهور یک قهرمان دیگر ماند.

راه امیر کاراته ایران دشوار و فرصت کمی برای وی باقی است، حالا باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار قهرمان تیم ملی کاراته ایران خواهد بود.

کسی که رنکینگ نخست دنیا را در اختیار داشت پس می‌تواند مقام نخست المپیک را نیز تصاحب کند و مدال خوش‌رنگ المپیک را به ویترین افتخارات خود بیفزاید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaawn0.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما