سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 77200
منبع : خبرگزاری فارس

پویایی حرکت شهرداری کاملاً ملموس است

قم نيوز : رئیس مرکز فقهی ائمه‌اطهار (ع) گفت: پویایی حرکت شهرداری در پروژه‌های مختلف کاملا ملموس است و بخش فضای سبز شهر قم با مجموعه شهرداری فعلی احیا شده است.
پویایی حرکت شهرداری کاملاً ملموس است
پویایی حرکت شهرداری کاملاً ملموس است
به گزارش قم نیوز آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی امروز در دیدار دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و برخی از مدیران شهری ضمن اعلام رضایت از عملکرد شهرداری قم به خصوص در ایام نوروز و بارندگی‌های اخیر گفت: کسانی که خالصانه کار کنند چه در جهات علمی، چه سیاسی و چه عمرانی، مشمول عنایات حضرت معصومه (س) می‌شوند و این عنایت مطمئناً تا کنون شامل حال مجموعه خدوم شهرداری گردیده است.

وی افزود: مشاهده طرح‌های بسیار زیاد در موضوعات مختلف بیانگر دوره موفق شهرداری کنونی است.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه قم‌ یادآور شد: پویایی حرکت شهرداری در پروژه‌های مختلف کاملاً ملموس است، در گذشته فضای سبز مناسبی را در شهر قم شاهد نبودیم‌ به عبارتی مرده بود، اما با تدبیر مجموعه شهرداری فعلی این‌ بخش احیا شده است و سرسبزی و طراوت در نقاط شهر دیده می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خاطر نشان کرد: از جهت نقطه مرکزی شهر نیز که شامل حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌شود با انجام طرح‌های ترافیکی مناسب، اطراف حرم مهر هویت خاصی پیدا کرده است و امیدوارم که این گونه طرح‌ها برای تسهیل رفت و آمد مردم و زائرین تداوم داشته باشد.

آیت‌الله فاضل لنکرانی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تدبیر اصولی در امور شهر احساس می‌شود و شهرداری با یک مدیریت دقیق و قوی در حال بهبود وضعیت شهر است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در پایان تأکید کرد: در ساخت و سازهای جدید این نکته رعایت شود که ساختمان‌های جدید به ساختمان‌های قدیمی اشراف نداشته باشند و موجب سلب آسایش مردم نگردند، البته مطمئناً مسؤولان شهرداری این نکات را به جد در نظر می‌گیرند‌.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0de.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما