شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 77309
منبع : خبرگزاری فارس

دومين قهرماني سال 98 ورزش ايران براي زنان قم / مرداس قهرمان سوپر ليگ كاراته شد

قم نيوز : دومين قهرماني متوالي استان قم در در ليگ‌هاي فصل 98 – 1397 ورزش زنان ايران با تداوم نتايج درخشان تيم كاراته بانوان مرداس رقم خورد.
دومين قهرماني سال 98 ورزش ايران براي زنان قم / مرداس قهرمان سوپر ليگ كاراته شد
دومين قهرماني سال 98 ورزش ايران براي زنان قم / مرداس قهرمان سوپر ليگ كاراته شد
به گزارش قم نیوز بعد از افتخار آفرینی تیم اسکواش بانوان قم و موفقیت این تیم در کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول اسکواش زنان باشگاه‌های کشور، نوبت به تیم کاراته بانوان مرداس قم رسید که قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور را نصیب ورزش بانوان قم کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته دیدارهای مرحله نهایی فصل 98 – 1397 سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در باشگاه شاهین تهران برگزار شد و چهار تیم جوانه صفادشت، صرافی بهنام، مرداس قم و هیات کاراته گیلان ابتدا در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم مرداس قم قوی‌ترین تیم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل که به عنوان صدرنشین گروه دوم مجوز صعود به نیمه نهایی را کسب کرده بود با هدایت مربی موفق خود یعنی راضیه جلیل‌پور در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم صرافی بهنام رفت و با نتیجه مطمئن 27 بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا راهی فینال شود.

در دیگر مسابقه از مرحله نیمه پایانی سوپر لیگ کاراته بانوان ایران تیم شهرداری جوانه صفادشت رو در روی تیم هیات کاراته گیلان قرار گرفت و با برتری 17 بر 9 مقابل این تیم به فینال رسید تا حریف تیم مرداس قم و شاگردان راضیه جلیلی‌پور برای کسب مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها شود.

با توجه به برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته، بلافاصله دیدار پایانی این مسابقات بین شاگردان راضیه جلیل‌پور در تیم مرداس قم و شاگردان فاطمه بغلانی در تیم جوانه صفادشت به انجام رسید که سرانجام این قمی‌ها بودند که با نتیجه 19 بر 9 حریف خود را مغلوب کرده و جشن قهرمانی گرفتند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf1mde.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما