دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 77391
منبع : خبرگزاری تسنیم

«بهرامی» در هیئت فوتبال قم ابقا شد

قم نيوز : با رأی اعضا حاضر در مجمع سالانه هیئت فوتبال کریم بهرامی در سمت خود ابقا شد.
«بهرامی» در هیئت فوتبال قم ابقا شد
«بهرامی» در هیئت فوتبال قم ابقا شد
به گزارش قم نیوز مجمع پرحاشیه هیئت فوتبال استان قم پیش ظهر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون این رشته و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

حاشیه بزرگی که توسط کریم بهرامی و یارانش رقم خورد، جلوگیری از ورود خبرنگاران به مجمع بود که علت آن تاکنون مشخص نشده است.

تنها نکته‌ای به ذهن هر فردی می‌رسد، آن است که چیزی در مجمع وجود داشت که نباید زده می‌شد و از همه مهم‌تر اصحاب رسانه که چشم جامعه لقب دارند برای آن‌ها غریبه بوده‌اند.

کسی نمی‌داند در مجمع چه گفته و شنیده شد اما تنها خبری که از این جلسه منتشر شد ابقای بهرامی در سمت ریاست هیئت فوتبال است.

در پایان این مجمع اعضای حاضر اقدام به رأی‌گیری برای ماندن و یا رفتن بهرامی کردند که رأی به ابقا بهرامی از گلدان خارج شد.

کریم بهرامی با کسب 7 رأی موافق و 6 رأی مخالف در سمت خود ابقا شد اما آن‌ کسانی که در این مجمع رأی به ماندگاری وی داده‌اند از جریانات روی‌داده در فوتبال قم بی‌خبر هستند چرا که اگر ذره‌ای در جریان اتفاقات قرار داشتند اجازه چنین کاری را نمی‌دادند.

سقوط تیم صبا فوتسال از لیگ برتر به لیگ یک و سپس دو، انحلال مجموعه صبا، سقوط تیم امیدهای صبا و سقوط تیم جوانان صبا ازجمله افتخارات بسیار مهم کادر هیئت فوتبال در چند سال اخیر است.

شاید اگر خبرنگاران در مجمع حضور داشتند با یادآوری مسائل اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دادند و نمی‌گذاشتند کشتی به‌گل‌ نشسته بیش از رو به نابودی رود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqw9u.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما