جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : 77545
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه آموزش امداد به مردم قم در 106 خانه هلال

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه در ١٠٦ خانه هلال آموزش هاي مختلف به مردم ارائه می شود، از آمادگی جمعیت هلال احمر برای ارائه این آموزش ها در مساجد خبر داد.
ارائه آموزش امداد به مردم قم در 106 خانه هلال
ارائه آموزش امداد به مردم قم در 106 خانه هلال
به گزارش قم نیوز محمدگلفشان در سخنرانی های پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک جمعیت خیرخواهانه و به عنوان یک مجموعه مردمی، خادم مردم است اظهار کرد: در سیل اخیر خدمات مطلوبی از سوی هلال احمر به مردم ارائه شد.

وی با تاکید بر اینکه همچون سیلاب ایران در بسیاری از کشورها رخ می‌دهد اما شفافیت اطلاع رسانی وجود ندارد تصریح کرد: در ایام نوروز نیز خدمات جاده ای گسترده ای به مسافرین ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه هلال احمر در برهه های محتلف خدمات گسترده به زائرین و همشهریان ارائه می کند گفت: در نیمه شعبان همچون سال های گذشته در کنار دیگر دستگاه‌ها تلاش کردیم مراسم مثال زدنی برگزار شود.

وی بیان کرد: بالغ بر ١٠٦ خانه هلال سطح استان داریم که آموزش های مختلف به مردم ارائه می‌کنیم و آماده هستیم که این خدمات را و آموزش ها را در مساجد نیز ارائه کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchmmnq.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما