پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 78255
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام‌ رجبی:

معامله قرن هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معامله قرن هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و همانند توطئه‌های قبلی محکوم‌به شکست است.
معامله قرن هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت
معامله قرن هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمود رجبی با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: دشمنان مردم فلسطین در سال‌های اخیر و در مقطع‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های گوناگونی برای ضربه زدن به مسلمانان داشتند.

وی ادامه داد: برای نمونه می‌توان به پیمان کمپ دیوید اشاره کرد که در عمل هیچ حاصلی به همراه نداشت.

قائم‌مقام موسسه  امام خمینی (ره) افزود: البته در سال‌های اخیر استکبار جهانی بر روی تبلیغات و ایجاد جو روانی برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده است.

وی بابیان این‌که تجربه نشان داده این تلاش‌های مذبوحانه به‌جایی نخواهد رسید، ابراز داشت: درزمانی که این کشورها در موضع قدرت بودند و یا حداقل وضعیت بهتری نسبت به الآن داشتند نتوانستند کاری از پیش ببرند هم‌اکنون هم هر دو این کشورها در موضع ضعف قرار دارند و شکست‌هایی زیادی را در سال‌های اخیر از جبهه مقاومت خورده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تصریح کرد: در یک سال گذشته نیز این کشورها بارها بحث معامله قرن را مطرح کرده‌اند که قطعاً این نقشه و دسیسه نیز به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: این نام‌گذاری به این دلیل است که یک نوع بزرگ‌نمایی بشود و به‌اصطلاح بگویند در یک قرن اخیر چنین برنامه و پیمانی در کار نبوده است و به‌یک‌باره این پیمان می‌تواند مشکلات مردم فلسطین اشغالی را حل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تأکید کرد: موضع جبهه مقاومت در سال‌های اخیر به‌خوبی تقویت‌شده و دشمنان مقاومت در موضع ضعف قرار دارند.

وی بیان داشت: این حرکت‌ها برای رژیم صهیونیستی دستاوردی نخواهد داشت و این اقدام هم همانند سلسله فعالیت‌هایی است که در سال‌های اخیر بارها عملیاتی شده و شکست‌خورده، می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تصریح کرد: این اقدامات نیز زمینه‌ساز این خواهد شد که به حمدالله در آینده‌ای نزدیک رژیم صهیونیستی محو و همچنین آمریکا از درون متلاشی شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnx9u.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما