شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب : 78281
منبع : خبرگزاری فارس

محمد سيما نماينده قم در 4 رده ليگ‌هاي فوتسال ايران

قم نيوز : تيم فوتسال محمد سيما به عنوان نماينده استان قم در چهار رده سني پايه ليگ‌هاي پايه و بزرگسالان سال 1398 فوتسال قهرماني باشگاه‌هاي كشور رقابت مي‌كند.
محمد سيما نماينده قم در 4 رده ليگ‌هاي فوتسال ايران
محمد سيما نماينده قم در 4 رده ليگ‌هاي فوتسال ايران
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال محمد سیما از سال 1387 در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های کشور نخستین‌بار وارد عرصه تیم‌داری در لیگ‌های فوتسال ایران شد ولی امسال تیم‌های قمی در چهار لیگ معتبر نام محمد سیما مقابل حریفان خود صف‌آرایی خواهند کرد.

بعد از قطعی شدن حضور تیم‌ فوتسال محمد سیما در لیگ‌‌های برتر نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور، حالا حضور تیم نونهالان محمد سیمای قم در بالاترین سطح مسابقات فوتسال نونهالان ایران قطعی شده و این تیم با شناخت حریفان خود از تیر ماه برابر رقبا به میدان می‌رود.

 

میزبانی سوهان در آغاز لیگ نوجوانان

با قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات فصل 1398 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور در سازمان لیگ فوتسال، تیم‌ها حریفان خود را شناختند، به طوری که در گروه نخست به میزبانی تیم محمد سیمای قم، این تیم با گیتی‌پسند اصفهان، شهرداری ساوه، شهرداری رشت، گیتی‌پسند مشهد و فدک‌الزهرا مشهد رقابت می‌کند، گروهی که بازی‌های مرحله نخست آن از سوم تیرماه آغاز می‌شود.

پذیرایی قم از دور برگشت لیگ برتر جوانان

با انجام قرعه‌کشی و گروه‌بندی بازی‌های فصل 1398 لیگ ‌برتر جوانان فوتسال ایران، حریفان تیم محمد سیمای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال جوانان نیز مشخص شد، مسابقاتی که قم میزبان دور برگشت آن است و فوتسالیست‌های قمی بعد از سفر به ساری برای انجام بازی‌های مرحله نخست، در قم بازی‌های دور برگشت را برای کسب مجوز صعود میزبانی می‌کنند.

نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم محمد سیما در گروه سوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های فوتسال منصوری شاد کاشان، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، شهروند ساری و مقاومت شهرکرد رقابت می‌کند، در شرایطی که این مسابقات در سه گروه 6 تیمی برگزار می‌شود و دور رفت آن از شنبه ۲۹ تیر در ساری استارت می‌خورد.

نونهالان محمد سیما برای نخستین‌بار در لیگ دسته اول

این در حالی است که قرعه‌کشی و گروه‌بندی فصل 1398 مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نونهالان باشگاه‌های ایران در سازمان لیگ فوتسال انجام شد و تیم‌ها در حالی حریفان خود را شناختند که تیم نونهالان محمد سیمای قم برای نخستین‌بار در این سطح از مسابقات حضور می‌یابد و میزبانی آن را نیز بر عهده می‌گیرد.

 

دوره جدید این مسابقات از نهم تیر ماه آغاز می‌شود و تیم فوتسال محمد سیمای قم تا پانزدهم تیر میزبان دیگر رقبای خود خواهد بود، در شرایطی که با گروه‌بندی مسابقات لیگ دسته اول نونهالان ایران، نمایندگان اردبیل، خراسان‌رضوی، کرمان، لرستان، قزوین و همدان در گروه نخست با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین نمایندگان آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، خراسان‌رضوی، هرمزگان، مرکزی و قم در گروه دوم حضور دارند و تیم فوتسال محمد سیمای قم با تیم‌های نام‌آوران تبریز، شهرداری هفشجان، گوشت روز تربت حیدریه، شهسوار بندرعباس و پاسارگاد شازند در قم مسابقه خواهد داد.

همچنین در دیگر گروه تیم‌های علم و ورزش مشکین‌شهر، ثامن‌الحجج سبزوار، سامان آرزوئیه کرمان، شاهین ازنا، البرز قزوین و متحد ملایر به دنبال کسب دو سهمیه صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها هستند تا در رقابت با دو تیم برتر گروه دوم، دیدارهای مرحله نهایی این فصل را برگزار کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfy0de.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما