شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 78304
منبع : خبرگزاری فارس

اتحاديه نانوايان قم حذف شد

قم نيوز : تيم‌هاي شهيد حججي و ذاكر قم موفق به كسب مجوز صعود به ديدار فينال سومين دوره رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان يادواره شهداي مدافع حرم شدند.
معرفي فيناليست‌هاي يادواره شهداي مدافع حرم / اتحاديه نانوايان قم حذف شد
معرفي فيناليست‌هاي يادواره شهداي مدافع حرم / اتحاديه نانوايان قم حذف شد
به گزارش قم نیوز بعد از رقابت 20 تیم در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات و راهیابی هشت تیم به مرحله حذفی، سرانجام چهار تیم اتحادیه نانوایان (الف)، شهید حججی، ذاکر و شهید رئیس کرمی مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند که از بین آنها تیم‌های شهید حججی و ذاکر قم به فینال رفتند.

در این بازی‌ها برای تیم شهید رئیس کرمی امیر اربابی، محمد مسعودی، محمد عالی، سیدمصطفی موسوی‌خواه، علی فخاران، ماشاالله تاشکه، اسماعیل یوسفی، مجید هامون‌گرد، امیرحسین مرادخانی، هاشم فرج‌زاده، محمد کرمانی و سعید غنمی حضور داشتند و سرپرست این تیم سیدحسن معصومی و مربی این تیم محمد کیایی بودند، در شرایطی که تاشکه، فرج‌زاده و یوسفی از همراهی این تیم محروم بودند و عالی مصدوم بود.

این در حالی است که تیم شهید حججی با ترکیب وحید ملکی، رضا سروری، سیدعلی‌اصغر احمدی، علی عباسی، ابولفضل رضائیان، مجتبی ولی، سیدحسین رضوی، محسن بیات، حسین صادقی، وحید حاج‌اسماعیلی، محسن کبیریان و مجتبی امیرخانی به مربیگری محمدرضا قاسمی و سرپرستی جواد بازدار بازی کرد.

 

پیروزی نفس‌گیر تیم شهید حججی در راه صعود به فینال

نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام رمضان سال 1398 فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بین تیم‌های شهید رئیس کرمی و شهید حججی به انجام رسید که در پایان این فوتسالیست‌های تیم شهید حججی بودند که با حساب 3 بر 2 حریف خود را شکست دادند.

در این مسابقه برای تیم شهید حججی سیدحسین رضوی، محسن کبیریان و سیدعلی‌اصغر احمدی گلزنی کردند و گل‌های تیم شهید رئیس کرمی توسط امیر مرادخانی به ثمر رسید و سرانجام تیم شهید حججی مجوز صعود به دیدار فینال مسابقات جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم را کسب کرد.

 

جشنواره گل ذاکر در مصاف با نانواها

دومین مسابقه این مرحله بین تیم‌های اتحادیه نانوایان (الف) و ذاکر قم به انجام رسید، در شرایطی که برای تیم نانواها مجتبی نعمتی، علی ابراهیم‌بیگی، روح‌الله ایثاری، محمد رمضانی، شهاب بشری، مهدی خیری، مهدی کبیری، مهدی جمالی، محمد قدیمی و هادی نقی‌نژاد به مربیگری فرید نقش‌بند و سرپرستی جواد شاطریان به میدان رفتند.

در تیم ذاکر نیز محمد کریمی، مسعود ونکی، سیدوحیدغیاثی، محسن وفایی، مسعود داودآبادی، علی رضایی، محمد مددی، مهدی نوروزی، علی فیاضی، رضا ملکی و حامد قلی‌زاده به مربیگری حمید فرجی حضور داشتند و این بازی با برتری 5 بر 3 به سود تیم ذاکر و صعود این تیم به فینال تمام شد.

 

امشب جدال قهرمانی در سالن شهید حیدریان قم

در این بازی برای تیم فوتسال ذاکر که یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتسال قم به شمار می‌رود، سجاد نوروزی، مسعود داوود‌آبادی، علی فیاضی (2 گل) و مهدی نوروزی گلزنی کردند، ضمن اینکه برای تیم اتحادیه نانوایان محمد رمضانی دو گل و روح‌الله ایثاری گلزنی کردند.

بدین‌ترتیب مسابقه فینال رقابت‌های سال 1398 جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم از ساعت 23 امشب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بین تیم‌های شهید حججی و ذاکر  قم برای تعیین قهرمان این دوره از بازی‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbafbz.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما