يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 78799
منبع : خبرگزاری فارس

صادرات آرکوپال قم به کانادا و اوکراین

قم نيوز : یک واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم اقدام به تولید محصولات آرکوپال کرده و این محصولات علاوه بر توزیع در بازارهای داخلی به کشورهای اوکراین و کانادا هم صادر می‌شود.
صادرات آرکوپال قم به کانادا و اوکراین
صادرات آرکوپال قم به کانادا و اوکراین
به گزارش قم نیوز وجود تحریم‌ها در کنار مشکلات و نیازهایی که برای بخش‌هایی بوجود آورده است در آن سوی خط تولید سبب رونق یافتن بخش دیگری از تولید و صنعت شده است به گونه ای که تا قبل از تحریم‌ها و یا افزایش ارز برخی از کالاهای مورد نیاز خانواده ایرانی که مصرف آنیز نیز کم نبود به آسانی به داخل کشور وارد می‌شد.

قیمت پایین و در عین حال پایین بودن کیفیت کالاهای تولیدی سبب شده بود تولید کننده داخلی به‌شدت متضرر شده و با کاهش تولید و یا نیمه فعال شدن واحد روبرو باشد.

طی چند سال اخیر با توجه به عدم ورود این گونه کالاها تولیدکنندگان داخلی توانسته اند با رصد بازار و حرکت به موقع برای تولید آن هم به صورت محصولات متنوع و متناسب با سلیقه و نیاز بازار داخل اقدام به تولید کالا کنند.

یکی از این محصولات ظروف آرکوپال است که در شهرک صنعتی شکوهیه قم تولید شده و طی چند ماه اخیر با رشد قابل توجه تولید روبرو بوده و به زودی فاز توسعه آن نیز با اشتغال بالغ بر 40 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

این واحد تولیدی با استفاده از مواد اولیه داخلی، نیروی کار ماهر و متخصص ایرانی توانسته است مجموعه‌ای متنوع  از نظر رنگ، طراحی، چاپ، ابعاد و اشکال مختلف بر اساس نیاز مشتری تولید کند.

واحد صنعتی تولیدکننده ظروف آرکوپال در شهرک صنعتی شکوهیه قم در حال حاضر ضمن تامین نیاز بازار داخل ایران به کشورهای اوکراین و کانادا محصولات خود را صادر می‌کند و به‌عنوان یک واحد صنعتی صادرات محور خود را مطرح کرده است و امیدواراست با حمایت مسؤولان روز به روز هم بر حجم تولیدات و نیروی شاغل خود بیافزاید و هم میزان صادرات و بازار کشورهای هدف خود را افزایش دهد.

این واحد صنعتی با عملگرایی خود ثابت کرد که در دوران تحریم می توان بیش از هر زمان دیگری با تکیه بر توان داخلی هم نیاز داخل را تامین و هم با حضور در بازارهای بین المللی پاسخگوی مشتریان خارجی بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhaea.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خادمی
خداقوت
گرچه این خبر را دیر میخونم اما خبر خوبیست.
شماره تلفن یا ادرس ازین تولیدی اگر داشته باشید مشتری صادراتی هستم.
سلام ببخشید ادرس کارخانه را می خواستم ممنون