دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 78837
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضور پرشور طلاب در سیل اخیر توطئه دشمنان برای تخریب روحانیون را خنثی کرد

قم نيوز : رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حضور فعال روحانیون در این سیل تأثیرات بسیار خوبی در اذهان مردم برجای گذاشت و توطئه‌های دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در میان مردم را خنثی کرد.
حضور پرشور طلاب در سیل اخیر توطئه دشمنان برای تخریب روحانیون را خنثی کرد
حضور پرشور طلاب در سیل اخیر توطئه دشمنان برای تخریب روحانیون را خنثی کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به انتخابات هیئت‌ رئیسه این مجمع اظهار داشت: در حال حاضر 201 نفر تعداد نمایندگان این مجمع است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب در سیل اخیر در کشور تصریح کرد: روحانیون در این سیل همراه با نیروهای مسلح و نیروهای مردمی حضور مؤثری و التیام‌بخش داشتند که گوشه‌ای از حضوری جهادی طلاب و روحانیون در این مناطق بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز کرد: حضور فعال روحانیون در این سیل تأثیرات بسیار خوبی در اذهان مردم برجای گذاشت و توطئه‌های دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در میان مردم را خنثی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر مجمع نمایندگان طلاب عنوان کرد: این جلسات تأثیر به‌سزایی در جهت‌گیری‌های علمی و اجتماعی طلاب داشته است و توانسته‌ایم میان طلاب آرامش و انسجام ایجاد کنیم.

حسینی‌نژاد یکی از وظایف مجمع نمایندگان طلاب را تربیت نسل جدید حوزه به احترام بزرگان حوزه دانست و گفت: یکی از دلایل تحمل سختی‌ها توسط روحانیون الگو گیری از زندگی ساده علمای بزرگ است و ساده زیستی روحانیت می‌تواند جامعه را استکبارستیز کند.

وی با بیان اینکه روحانیت همدرد مردم بوده و باید منش ساده‌زیستی علمای بزرگ را برای مردم الگوسازی کنند، عنوان کرد: مواضع انقلابی مجمع نمایندگان طلاب در بدنه حوزه بسیار تأثیرگذار بوده است و سبب روشنگری طلاب شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: رویکرد انقلابی در حوزه رو به رشد و در حال حرکت در راستای انقلابی‌گری است و طلاب با مراجع و رهبر انقلاب هم‌صدا هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccm4qm.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما