دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 78843
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

سطح مسابقات قرآن کریم اوقاف بالا بود

قم نيوز : حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم، شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: مسابقات در سطح خوبی بود و از جهات مختلف از جمله مکان برگزاری، زمان و استفاده از داوران در وضعیت مناسبی قرارداشت.
سطح مسابقات قرآن کریم اوقاف بالا بود
سطح مسابقات قرآن کریم اوقاف بالا بود
به گزارش قم نیوز فاطمه بهزادنژاد شرکت‌کننده رشته حفظ ۱۰ جزء در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزارشد، در مجموع مسابقات قرآنی در کشور، برنامه‌ریزی شده و در بهترین حالت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استفاده از داوران بزرگ در این مسابقات باعث شده تا شرکت‌کنندگان رضایت کافی از این سری مسابقات داشته باشند، مکان برگزاری مسابقات هم به خوبی انتخاب شده بود و دسترسی به اینجا به راحتی انجام می‌شود.

بهزادنژاد تصریح کرد: من برای ششمین مرتبه در این مسابقات شرکت می‌کردم و معتقدم که سطح شرکت‌کنندگان به خصوص در صوت و لحن خیلی بهتر از سال‌های گذشته است.

همچنین لیلا نوراللهی، مسئول اجرایی مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان گفت: مسابقات در رشته‌های حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل و دعاخوانی در دو سالن و در محل امامزاده ابراهیم (ع) برگزار گردید.

وی تصریح کرد: سطح این مسابقات از سطح مسابقات شهرستانی(که این مرحله تا سال قبل وجود داشت) بالاتر و از استانی پایین‌تر است، همچنین داوران در این مرحله بالاتراز سطح شهرستانی هستند در حال حاضر مسابقات در مرحله مقدماتی قرار دارد و بعد از آن مرحله استانی در تیرماه و بعد هم مرحله کشوری برگزار می‌شود.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtoea.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما