شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 79010
منبع : خبرگزاری فارس

تجليل از قهرمانان هندبال ايران در قم

قم نيوز : قهرمان سال 1397 مسابقات باشگاهي و تيم سوم پيكارهاي هندبال دختران ايران در مراسمي با حضور مدير كل ورزش و جوانان استان قم تجليل شدند.
تجليل از قهرمانان هندبال ايران در قم
تجليل از قهرمانان هندبال ايران در قم
به گزارش قم نیوز در سال 1397 دو تیم به نمایندگی از استان قم در رقابت‌های کشوری موفق به کسب مقام شدند، یکی عنوان قهرمانی تیم هندبال مردان دانشگاه آزاد اسلامی قم در مسابقات لیگ دسته سوم ایران و دیگری مقام سومی دختران هندبالیست قم در مسابقات نونهالان کشور بود.

 
قدردانی از قهرمان لیگ کشور و تیم سوم هندبال دختران ایران

مراسم تجلیل از قهرمانان هندبال کشور با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، حسین محمدخانی رئیس هیأت‌ هندبال و خانواده‌های هندبالیست‌ها در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و تیم‌های هندبال دختر نونهال و مردان بزرگسال دانشگاه آزاد قم به پاس مقام‌های خود مورد قدردانی قرار گرفتند.

این در حالی است که تیم رده سنی دختران هیأت‌ هندبال قم در سال 1397 روی سکوی سوم منطقه شمال کشور ایستاد و تیم هندبال مردان دانشگاه آزاد اسلامی قم بالاتر از دیگر رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته سوم هندبال باشگاه‌های کشور را کسب کرد تا به لیگ دسته دوم صعود کند.

 
انتصاب دبیر جدید و رئیس کمیته آموزش هندبال قم

همچنین در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان هندبال ایران، آقایان هاشمی و موسایی به ترتیب به عنوان دبیر و رئیس کمیته آموزش و مربیان هیأت‌ هندبال استان قم معرفی شده و ابلاغ خود را دریافت کردند، ضمن اینکه خانم زهرا احمدی‌نیا نیز به مشاور رئیس هیات هندبال قم در امور توسعه و ارتقاء هندبال بانوان منصوب شد.

 
رقابت هندبالیست‌ها به یاد مربی فقید پاسارگاد ایرانیان

خبر دیگر از هندبال قم به اقدام پسندیده آکادمی هندبال ستاره‌های سهیل قم در برگزاری مسابقاتی ویژه دختران به یاد مربی فقید تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم زنده‌یاد زهرا هاشمی‌‌ماد اختصاص دارد، رقابت‌هایی که با حضور 10 تیم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی این آکادمی در مجموعه ورزشی مریم برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های ستاره‌های سهیل، پاسارگاد ایرانیان، سالن ام‌کلثوم و سالن مریم در رده سنی جوانان با یکدیگر رقابت کردند که تیم ستاره‌های سهیل قهرمان شد و تیم‌های شیخ انصاری (الف)، شیخ انصاری (ب)، نونهالان ستاره‌های سهیل ، مستعدین سالن مریم، نوجوانان ستاره‌های سهیل و سالن ام‌کلثوم در رده سنی نوجوانان مسابقه دادند که باز هم تیم ستاره‌های سهیل عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داد.

 
استارت قمی‌ها برای حضور موفق در هندبال نوجوانان ایران

هیأت‌ هندبال استان قم با دعوت از بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بالا، برای برگزاری تمرینات آماده‌سازی تیم رده سنی نوجوانان هندبال قم به منظور حضور موفق و آماده در مسابقات رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در سال 1398 برنامه‌ریزی کرده است و بازیکنان باید خود را به سیدرضا حسینی مربی تیم معرفی کنند.

همچنین هیأت‌ هندبال قم به تمام باشگاه‌ها و مربیان فعال هندبال آقایان و بانوان قم اعلام کرده به واسطه راه‌اندازی رایگان  طرح باشگاه الکترونیک در سایت و اپلیکیشن قم برند که به باشگاه‌ها امکان قابلیت ثبت‌نام اینترنتی و ارائه اطلاعات به مخاطبان و جستجوی خدمات ورزشی در قم را می‌دهد برای ارائه اطلاعات و راه‌اندازی باشگاه یا دوره آموزشی خود اقدام کنند.

 
استارت چهارشنبه‌های هندبالی در قم

هیأت‌ هندبال قم نخستین دوره لیگ داخلی این رشته را به میزبانی آکادمی هندبال شهید باطنی استارت زد، مسابقاتی که با حضور تیم‌های آکادمی هندبال شهید باطنی (الف) و (ب) نونهالان مدرسه هندبال و نونهالان ثامن‌الائمه هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت هشت تا 11 در سالن ثامن‌الائمه منطقه 15 خرداد قم برگزار می‌شود.

نخستین هفته مسابقات این جام با عنوان چهارشنبه‌های هندبالی، با برتری 25 بر 20 مدرسه هندبال برابر آکادمی هندبال شهید باطنی (الف) و پیروزی 24 بر 20 نونهالان ثامن‌الائمه مقابل آکادمی هندبال شهید باطنی همراه بود، ضمن اینکه بازی‌های هفته دوم چهارشنبه پنجم تیر ماه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcgzz9u.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما