شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 79012
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه (س) راه اندازی شد

قم نيوز : عباسیان از راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق درمانگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با به روز‌ترین تجهیزات خبرداد.
کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه (س) راه اندازی شد
کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه (س) راه اندازی شد
به گزارش قم نیوز مهدی عباسیان مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر گفت: درمانگاه آستان مقدس در سال‌های اخیر از نظر تجهیزات و توسعه کیفی و کمی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) گام‌های ارزشمندی برداشته است.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق تصریح کرد: کلینیک تخصصی قلب و عروق از جمله بخش‌های جدید دارالشفا است. دستگاه اکوکاردیوگرافی موجود، جدید‌ترین نوع از این دستگاه است که از سوی آستان مقدس بانوی کرامت خریداری شده است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس با اشاره به حضور پزشکان با تخصص‌های مختلف در درمانگاه آستان مقدس عنوان کرد: در این درمانگاه پزشکان با تخصص‌های مختلف در ایام هفته حضور دارند و بیماران را ویزیت می‌کنند.

عباسیان یادآورشد: با برنامه ریزی انجام شده و دعوت از پرشکان مجرب، روز‌های دوشنبه با حضور آقای دکتر ارجمند نیا، فوق تخصص قلب کودکان، در کنار ویزیت بیماران، خدمات اکو جنین و اطفال در کلینیک قلب و عروق انجام می‌شود. روز‌های سه شنبه نیز دکتر مظفری، متخصص قلب و عروق ویژه بزرگسالان در درمانگاه حرم مطهر ارائه خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در درمانگاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بخش‌های چشم پزشکی و بینایی سنجی، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciruay.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما