شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 79023
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی از اصلی‌ترین وظایف مسلمانان است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اطلاع‌رسانی مذهبی و تبلیغ دینی از اصلی‌ترین وظایف مسلمانان است که باید بیش‌ازپیش در جامعه رواج یابد.
تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی از اصلی‌ترین وظایف مسلمانان است
تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی از اصلی‌ترین وظایف مسلمانان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمد حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در جامعه اسلامی، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای پیشرفت در هر عرصه‌ای اطلاعات و آگاهی‌های عمومی است.

وی رشد معنویت و دین‌داری مردم را مورد توجه قرارداد و ابراز داشت: افزایش آگاهی‌ها و اطلاعات عمومی در حوزه دین اولین گام در این مسیر است.

حجت‌الاسلام‌ حاج ابوالقاسم دولابی افزود: قرآن کریم دقیقاً همین نقش را ایفا کرده و به بیان بخش‌هایی درس‌آموز از زندگی پیامبران و همچنین بخش‌های عبرت‌آموز از زندگی گناهکاران پرداخته است.

وی بابیان این‌که قرآن کریم یک کتاب اطلاع‌رسانی دینی به شمار می‌رود، تصریح کرد: علاوه بر این قرآن کریم در این زمینه دستورات لازم برای بهبود زندگی معنوی را بیان کرده است.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: رسالت ما در جهت اطلاع‌رسانی مذهبی و تبلیغ رسالتی است که قرآن کریم به دوش ما نهاده است و خود این کتاب هم در همین چارچوب حرکت کرده است.

 وی به رسالت مهم و موثر  سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان اصلی‌ترین مجموعه در جهت اطلاع‌رسانی دینی نقش بسیار مهمی را می‌تواند ایفا کند و در سال‌های گذشته نیز آثار و برکات بسیار زیادی را در این جهت در کشور به‌جای گذاشته است و ان شاءالله در دوره جدید با ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی امید است این روند با سرعت بیشتر و متناسب با نسل جوان پیش برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaewn0.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما