يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 79063
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر مرکز تخصصی نماز :

مرکز تخصصی نماز ۳۰۰ محصول فرهنگی و پژوهشی تولید کرده است

قم نيوز : حجت‌الاسلام آیتی به بیان محصولات فرهنگی و پژوهشی مرکز تخصصی نماز پرداخت و گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ محصول فرهنگی و پژوهشی تولید کردیم که شامل محصولات مکتوب، بازی، نرم‌افزار و غیره است.
مرکز تخصصی نماز ۳۰۰ محصول فرهنگی و پژوهشی تولید کرده است
مرکز تخصصی نماز ۳۰۰ محصول فرهنگی و پژوهشی تولید کرده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام اصغر آیتی در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور که پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به طرح‌های برگزار شده در عرصه آموزش و ترویج نماز بیان کرد: یک دوره تخصصی ویژه طلاب درس خارج برگزار می‌کنیم که برای دوره امسال بیش از 600 نفر نام‌نویسی کردند که حدود 30 نفر از آن‌ها جذب می‌شوند.

مدیر مرکز تخصصی نماز با اشاره به اینکه بر کاربردی بودن دوره‌های آموزشی تأکید زیادی داریم افزود: در این طرح تاکنون حدود 300 نفر آموزش دیدند که 150 نفر از آن‌ها در مرکز تخصصی نماز جذب شده و از توانایی آ‌ن‌ها استفاده می‌کنیم، یکی از دلایل استقبال از این مرکز نیز استفاده از ظرفیت و توانایی دانش‌آموختگان است.

وی با اشاره به فعالیت بخش زیادی از دانش‌آموختگان دوره‌های مرکز تخصصی نماز در این مرکز تشریح کرد: با توجه به اهمیت ترویج نماز در جامعه طرح‌های متفاوتی برای طلاب در سطوح مختلف، استادان حوزه، معلم‌ها و مدیران آموزش و پرورش، مربیان مهدکودک و غیره برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام آیتی به بیان محصولات فرهنگی و پژوهشی مرکز تخصصی نماز پرداخت و ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰ محصول فرهنگی و پژوهشی تولید کردیم که شامل محصولات مکتوب، بازی، نرم‌افزار و غیره است.

مدیر مرکز تخصصی نماز عنوان کرد: در بخش فعالیت‌ در فضای مجازی وبگاه قنوت را راه‌اندازی کردیم که در عرصه معارف نماز تنها مرجع کامل و جامع بوده و شامل بخش‌های مختلف سخنرانی، پرسش و پاسخ، آموزش مجازی و غیره است، برای نوجوانان نیز سایت قنوت نوجوان را راه‌اندازی کردیم.

وی ابراز کرد: سه سال پیش حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با مدیر حوزه علمیه خواهران تفاهم‌نامه‌ای برای برگزاری طرح بیان در حوزه‌های علمیه‌ خواهران امضا کردند که در دوسال گذشته اجرایی شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcex78f.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما