سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 79137
منبع : خبرگزاری تسنیم

حفظ اشتغال موجود رویکرد نخست قم است

قم نيوز : استاندار قم گفت: حفظ و تثبیت اشتغال موجود مهم‌ترین اولویت استان در سال ۹۸ است، دستگاه‌های استانی بوروکراسی‌های اداری خود را به نفع تولید و صنعت کاهش دهند.
حفظ اشتغال موجود رویکرد نخست قم است
حفظ اشتغال موجود رویکرد نخست قم است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: مدیریت مصرف برق در ارتباط با فعالیت واحدهای صنعتی باید به نحوی مدیریت شود که از تعطیلی و ضربه خوردن واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

وی افزود: تلاش استان این است که اعمال خاموشی در واحدهای صنعتی به کمترین میزان خود برسد، رونق تولید و ادامه فعالیت واحدهای صنعتی رویکرد مهم استان است.

سرمست بیان کرد: حفظ اشتغال موجود مهم‌ترین اولویت استان در سال 98 است، دستگاه‌های استانی بوروکراسی‌های اداری خود را ب نفع تولید و صنعت کاهش دهند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در کنار حفظ اشتغال موجود، رویکرد احیای واحدهای صنعتی استان نیز باقدرت دنبال خواهد شد، هزینه‌های اضافی تولید با تعامل و همکاری دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه در حوزه بهداشت باید کاهش پیدا کند.

وی تغییر ساعت کاری ادارات را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان با اداراتی که طبق دستورالعمل استان رفتار خود را جهت ندهد می‌تواند برخورد کند، ساعت کاری بانک‌ها و نهادهای درمانی طبق روال همیشگی ثابت می‌ماند.

سرمست بیان کرد: مدیران استان موظف هستند یک روز از هفته را به ملاقات عمومی با مردم اختصاص دهند، مدیران باید در ساعات ابتدایی روز در دسترس ملاقات مردمی باشند، دو مورد تخلف توسط بازرسان استانداری قم در عدم پاسخگویی و حضور مدیران در دیدارهای مردمی گزارش‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مطالبی که در جلسات رسمی استانداری مطرح می‌شود از پختگی و کارشناسی کافی برخوردار نبوده و وقت مدیران را بی‌جهت هدر می‌دهد، کارگروه‌های تخصصی باید قبل از مطرح‌شدن، مباحث در جلسات رسمی نسبت به مصوبات و طرح‌های پیشنهادی چکش‌کاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguq9u.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما