پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 79197
منبع : خبرگزاری ايرنا

۱۱ اسکیت باز قمی به مرحله دوم استعدادیابی اینلاین هاکی کشور دعوت شدند

قم نيوز : رئیس هیأت اسکیت قم گفت: ۱۱ ورزشکار قم به دومین مرحله کمپ استعدادیابی نوجوانان اینلاین هاکی اردوی تیم ملی دعوت شدند.
۱۱ اسکیت باز قمی به مرحله دوم استعدادیابی اینلاین هاکی کشور دعوت شدند
۱۱ اسکیت باز قمی به مرحله دوم استعدادیابی اینلاین هاکی کشور دعوت شدند
به گزارش قم نیوز سعید جلیلی با بیان اینکه دومین مرحله کمپ استعدادیابی نوجوانان اینلاین هاکی از امروز و فردا در آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود، افزود: ۶۶ ورزشکار از سراسر کشور در این مرحله دعوت شده اند که یک ششم آنها ورزشکارانی از قم هستند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول کمپ استعدادیابی نوجوانان اینلاین هاکی کشور، ۱۵ اسکی باز از قم حضور داشتند، ادامه داد: در مرحله دوم این کمپ، با کم شدن ورزشکاران دعوت شده، همچنان ۱۱ ورزشکار از قم به این اردو دعوت شده اند که با توجه به وضعیت خوب بازیکنان استان، انتظار داریم حداقل ۴ تن از آنها با اتمام مراحل استعدادیابی به عضویت تیمی ملی در آیند.

رئیس هیأت اسکیت قم با اشاره به ظرفیت‌های اینلاین هاکی این استان به ویژه در رشته‌های پایه تاکید کرد: قم در اینلاین هاکی پایه جزو استان‌های برتر کشور است که تعداد زیاد نمایندگان این استان در اردوهای تیم ملی این رشته نشان از این موضوع است.

وی با بیان اینکه آکادمی های تخصصی اسکیت در قم دارای فعالیت‌های گسترده‌ای هستند، اظهار داشت: آکادمی پرشین قم در رشته اینلاین هاکی سرمایه گذاری وسیعی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش‌های بانوان و آقایان نموده به گونه‌ای که این این آکادمی در رشته اینلاین هاکی یک تیم بانوان و ۳ تیم آقایان در لیگ‌های برتر کشور دارد.

جلیلی با بیان اینکه قم در اینلاین هاکی دارای بازیکنان بسیار مستعد و آینده داری است، ادامه داد: به دلیل سرمایه گذاری صورت گرفته در اینلاین هاکی استان، شرایط این رشته در قم عالی است و ورزشکاران این رشته از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccmsqm.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما