يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 79304
منبع : خبرگزاری تسنیم

کاراته‌کای قمی امیدها را برای کسب سهمیه زنده کرد

قم نيوز : تاکنون سال ۹۸ برای امیر مهدی‌زاده سال ناکامی بود و آنطور که انتظار می‌رفت در تاتامی ظاهر نشد تا حضور این نماینده در المپیک به اما و اگر بکشد اما این کاراته‌کا با درخشش در اردوی اعزامی تیم ملی به مسابقات آسیایی امیدها را برای کسب سهمیه زنده کرد.
کاراته‌کای قمی امیدها را برای کسب سهمیه زنده کرد
کاراته‌کای قمی امیدها را برای کسب سهمیه زنده کرد
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده جز جدایی‌ناپذیری از کاراته ایران و جهان است چرا که وی عناوین رنگارنگی در معتبرین پیکارهای بین‌المللی به ارمغان آورده است.

مهدی‌زاده یکی از پرافتخارترین کاراته‌کاهای جهان محسوب می‌شود و یکی از شانس‌های کشورمان جهت اعزام به المپیک توکیو به حساب می رود.

تاکنون سال 98 برای این کاراته‌کا، سال ناکامی بوده و آن طور که انتظار می‌رفت در تاتامی ظاهر نشده تا حضور این نماینده در المپیک به اما و اگر بکشد.

در رویداد بزرگ ورزشی توکیو، کاراته برای نخستین بار وارد المپیک می‌شود و با توجه به تجربه وی از میادین مختلف در صورت ورودی مسابقات 2020 قطعا مهدی‌زاده شانس بسیاری برای کسب مدال دارد.

ناکامی‌های اخیر امیر کاراته ایران در حالی است که رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته جهت انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان در ورزشگاه کبکانیان تهران برگزار شد و مهدی‌زاده قهرمان پر آوازه قمی توانست با سه پیروزی متوالی برابر حریفان اعزام خود به این مسابقات را قطعی کند.

مهدی‌زاده بار دیگر اقتدار خود را در کاراته ایران ثابت کرد تا نشان دهد همچنان می‌شود بر درخشش او در میادین مختلف دل خوش کرد و برای کسب مدال‌های معتبر امیدوار بود.

وی پیش از این در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرده بود در صورت کسب سهمیه و یا بدون سهمیه پس از المپیک از دنیای کاراته خداحافظی خواهم کرد حالا می‌توان بار دیگر بر مدال‌آوری‌هایش تکیه کرد.

شاید شکست‌های دیروز انگیزه مجدد به مهدی‌زاده داده تا کار خود را با مدال طلای المپیک توکیو به پایان برساند و با این افتخار مجموعه افتخارات خود را تکمیل کرده و تکرار آنها توسط دیگران برای همیشه دور از دسترس شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc01qm.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما