جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : 79462
منبع : خبرگزاری فارس

نشان برنز ايران هديه روز دختر براي دووميداني قم

قم نيوز : دووميداني‌كار مستعد و آينده‌دار دختران قم با درخشش در پيكارهاي قهرماني كشور موفق به كسب مدال برنز و ثبت يك افتخار جديد براي دووميداني‌ قم شد.
نشان برنز ايران هديه روز دختر براي دووميداني قم
نشان برنز ايران هديه روز دختر براي دووميداني قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی دختران ایران در حالی برگزار شد که هیأت‌ دوومیدانی قم پیش از این اعزام اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی کرده بود و یکی از برترین‌های مسابقات انتخابی یعنی لیلا خدری موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز دختران کشور شد.

خدری در رشته 400 متر رقابت‌های انتخابی استان قم با زمان یک دقیقه و 10 ثانیه و 31 صدم ثانیه روی سکوی نخست ایستاد تا مجوز همراهی تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی قم را در پیکارهای قهرمانی کشور به دست بیاورد، رقابت‌هایی که باز هم با درخشش وی و کسب یک نشان ارزشمند برنز برای تیم قم همراه بود.

 

برنز خدری از دوومیدانی قهرمانی ایران

خدری در رقابت‌های رشته 400 متر با مانع دوومیدانی دختران ایران موفق به ثبت رکورد یک دقیقه و 13 ثانیه و 90 صدم ثانیه شد تا با این عملکرد مقام سوم و نشان برنز را به خود اختصاص بدهد، ماده‌ای که در آن محدثه ابراهیم‌پور از آذربایجان‌شرقی با زمان یک دقیقه و دو ثانیه و 62 صدم ثانیه قهرمان شد و سوگل نویدی از خراسان‌رضوی با زمان یک دقیقه و هشت ثانیه سوم شد.

 

رضایی: کسب این مقام یک دستاورد مهم برای دوومیدانی قم است

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم کسب این مقام را یک دستاورد مهم برای دوومیدانی قم دانست و گفت: کسب این موفقیت همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر برای جامعه دوومیدانی قم به ویژه بانوان و دختران پرتلاش این رشته دستاورد بزرگی است و این موفقیت را در روز میلاد کریمه اهل بیت (س) به تمامی دختران دوومیدانی کار قم و تبریک می‌گویم.

وی یاد آور شد: موفقیت کسب شده هم نتیجه تمرین و تلاش زهرا خدری است و هم اینکه باید نتیجه زحمات خانم فخار نایب‌رئیس هیأت‌ دوومیدانی قم و مربی تیم اعزامی دختران قم خانم بازوکار دانست،‌ در مجموع امیدوارم تلاش همکاران هیأت‌ دوومیدانی ان‌شاءالله در آینده نیز با موفقیت‌های بیشتری همراه باشد.

 

پسران دوومیدانی‌کار قم آماده کسب مدال

علی رضایی در ادامه با بیان اینکه تیمی متشکل از بهترین‌های بخش پسران نیز از امروز کار خود را برای ارائه بهترین عملکرد و کسب بیشترین مدال از پیکارهای دوومیدانی قهرمانی پسران نوجوان ایران آغاز می‌کند، عنوان کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر کشور از امروز به میزبانی هیأت‌ دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود و در ترکیب تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی قم امیر مقدمی، مرتضی محمودیه، علی ئیلاد و عباس زینلی به سرپرستی ابوالفضل خدمتکاری به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه پسران دوومیدانی‌کار قم آماده کسب مدال هستند، در پایان اظهار کرد: امیرمقدمی در 400 متر با مانع، ۱۰۰ متر و رله امدادی، مرتضی محمودیه در 400 متر با مانع و رله امدادی، علی ئیلاد در ۱۰۰ متر و رله امدادی و عباس زینلی در ۲۰۰ متر و رله امدادی برای کسب مدال با حریفان خود از سایر استان‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiknq.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما