دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : 79543
منبع : خبرگزاری فارس

كشتي‌گيران قم در اردوي مسابقات جهاني

قم نيوز : سه كشتي‌گير قم از سوي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران براي حضور در دور جديد تمرينات اين تيم به منظور حضور در مسابقات جهاني 2019 دعوت شدند.
كشتي‌گيران قم در اردوي مسابقات جهاني
كشتي‌گيران قم در اردوي مسابقات جهاني
به گزارش قم نیوز بعد از موفقیت کشتی قم در مسابقات قهرمانی 2019 نوجوانان آسیا که با کسب مدال برنز شاهرخ میکائیلی همراه بود، حالا نوبت به سه کشتی‌گیر رده سنی بزرگسالان قم رسیده تا مجوز همراهی تیم ملی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را کسب و افتخاری دیگری برای ورزش قم خلق کنند.

علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و علی‌اکبر حیدری سه کشتی‌گیر قمی دعوت شده به دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران هستند و از روز شانزدهم تیر ماه در اردوی جدید تیم ملی برای کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک 2020 شرکت می‌کنند.

این در حالی است که نسبت به اردوهای قبلی تیم ملی نام مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار وزن 82 کیلوگرم قم در اردوی تیم ملی به چشم نمی‌خورد و نجاتی در 60 کیلوگرم، رضایی در 67 کیلوگرم و حیدری در 97 کیلوگرم سه نماینده قم در راه سفر به پیکارهای قهرمانی دنیا در کشور قزاقستان هستند.

تمرینات تیم ملی از روز شانزدهم تیر ماه در خانه کشتی عبدالله موحد تهران آغاز می‌شود و ملی‌پوشان اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم در دهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک حاضر می‌شوند.

این مرحله از تمرینات تیم ملی تا 26 تیر ماه ادامه دارد و علیرضا نجاتی فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم قم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید با مهرداد مردانی و مهدی محسن‌نژاد از خوزستان و شیرزاد بهشتی‌طلا از تهران رقابت کند، در حالی که رقبای محمدجواد رضایی فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم قم حامد تاب و محمد الیاسی از خوزستان هستند.

در وزن 97 کیلوگرم نیز مهدی علیاری از تهران و محمد یگانه از لرستان رقبای علی‌اکبر حیدری فرنگی‌کار استان قم هستند، در شرایطی که سرمربیگری تیم ملی را محمد بنا بر عهده دارد و رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریور ماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و 108 کشتی‌گیر در بخش‌های آزاد، فرنگی و زنان برای کسب رتبه‌های برتر 6 وزن المپیکی و رسیدن به سهمیه المپیک 2020 توکیو رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxmnq.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما