دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 79563
منبع : خبرگزاری ايرنا
دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای قم:

بانکهای قم از چرخه تولید حمایت می‌کنند

قم نيوز : دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای قم با اشاره به اینکه بانک های استان برای تامین سرمایه مورد نیاز فعالیت های اقتصادی آمادگی کامل دارند، گفت: تولید کنندگان دغدغه تامین منابع مالی نداشته باشند و بدانند بانک های استان برای حمایت از چرخه تولید آنان منابع لازم را اختصاص خواهندداد.
بانکهای قم از چرخه تولید حمایت می‌کنند
بانکهای قم از چرخه تولید حمایت می‌کنند
به گزارش قم نیوز غلامرضا صادق زاده بیان کرد: قم از نظر اقتصادی وضعیت پایدار و قابل قبولی دارد و بانک های استان تلاش می‌کنند با تامین به موقع منابع مالی مورد نیاز فعالان اقتصادی، موجب حفظ و ارتقا سطح فعالیت واحدهای تولیدی شوند.

وی افزود: با همه سختی های موجود، عالان اقتصادی درقم با پشتیبانی مالی بانکها، به کسب و کار خود ادامه می دهند که این نشان دهنده خلاقیت تولیدکنندگان استان برای تبدیل کردن فضای تحریم به فرصت است.

وی با اشاره به اینکه قم از ظرفیت های تولیدی فراوانی برخوردار است، ادامه داد: با تعامل خوبی که میان فعالان اقتصادی و بانک ها در این استان شکل گرفته است، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بسیاری جذب قم شدند و این روند موجب تقویت سطح تولید و اشغال استان شده است.

صادق زاده گفت: تنها درسال گذشته ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم اختصاص یافت که بانک های استان به منظور حمایت بیشتر از فعالان اقتصادی، ۱۵ درصد بیش از این میزان را تسهیلات دادند و امسال نیز ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: تمام منابع بانک های دولتی فعال درقم برای حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان اختصاص می‌یابد و بحث استفاده از این منابع در سایر مناطق کشور صحت ندارد.

وی ادامه داد: مدیران بانک های استان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا خط تولید کارخانه ها فعال باشد و کارگران از نظر شغلی وضعیت پایداری را سپری کنند و ما مطمئن هستیم که این شرایط اقتصادی را به خوبی سپری می کنیم.

۲هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که از این تعداد حدود ۹۰ درصد مربوط به صنایع کوچک و متوسط است؛ همچنین حدود ۵۴ هزار تن در واحدهای صنعتی استان فعالیت می کنند.
قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtiea.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما