چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 79630
منبع : خبرگزاری ايرنا

۵۵ کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک پلیس قم و آذربایجان شرقی کشف شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی قم گفت: ۵۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و آذربایجان شرقی کشف شد.
۵۵ کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک پلیس قم و آذربایجان شرقی کشف شد
۵۵ کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک پلیس قم و آذربایجان شرقی کشف شد
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی، محموله مواد افیونی را از جنوب کشور به قم منتقل کند.

وی اضافه کرد: با اعلام این مساله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم با هماهنگی قضایی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور با بار قانونی نفتای سبک شناسایی، متوقف و برای بررسی دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم منتقل شد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از داخل بار خودروی توقیفی، ۵۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک بالفاف در قالب ۱۵ بطری پلاستیکی کشف و راننده دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اجرای طرح قدر در قم با دستگیری پنج سارق و ۱۳ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز گفت: با اجرای طرح قدر در حوزه تعدادی از کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این شهرستان، پنج سارق و ۱۳ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ مراد حسین جعفریان افزود: طرح قدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم، مقابله با تبهکاران، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، در حوزه تعدادی از کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

وی کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری را از اهداف برگزاری طرح قدر دانست و اضافه کرد: در این راستا علاوه بر دستگیری پنج سارق و ۱۳ معتاد متجاهر، ۲ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقت شده کشف شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdce7p8f.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما