سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 79848
منبع : خبرگزاری فارس

سه نماینده كشتي قم در بلغارستان

قم نيوز : رئيس هیأت‌ كشتي استان قم گفت: سه فرنگي‌‌كار قم در اردوي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا آماده مي‌شوند.
سه نماینده كشتي قم در بلغارستان
سه نماینده كشتي قم در بلغارستان
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بلافاصله بعد از پایان حضور این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا برای درخشش در پیکارهای 2019 قهرمانی جهان تشکیل شده و سه کشتی‌گیر قم در این اردو زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: پیکارهای قهرمانی آسیا دو هفته قبل برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور یکی از بهترین‌های کشتی قم یعنی شاهرخ میکائیلی بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی آسیا شد، در حالی که میکائیلی یکی از مدال‌آوران این مسابقات بود.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم افزود: میکائیلی در سنگین وزن عضو تیم ملی ایران بود و با قبول یک شکست مقابل حریفی از هند در نهایت موفق به کسب نشان برنز شد تا دست پر از پیکارهای آسیایی بازگردد و به درخشش وی در مسابقات 2019 قهرمانی جهان به میزبانی صوفیه بلغارستان امیدواریم.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور در رقابت‌های جهانی امسال اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان هم اکنون در خانه کشتی محمد بنای مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان دارد و محمدمهدی جواهری در وزن 46 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 60 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم نماینده‌های قم در این اردو هستند.

وزیری با بیان اینکه اردوی تیم ملی در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم تشکیل شده، یاد آور شد: در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی‌زناب از گیلان رقیب محمدمهدی جواهری ملی‌پوش کشتی قم است و در وزن 60 کیلوگرم امیر عبدی از قم باید با سیددانیال سهرابی و ایمان محمدی از خوزستان به همراه امیرحسین زرین‌کمر از مازندران رقابت کند.

وی عنوان کرد: در وزن 110 کیلوگرم عرفان نجفی و مهدی موسی‌شعار از تهران به همراه هادی شکری ا مازندران رقبای شاهرخ میکائیلی ملی‌پوش کشتی قم هستند، در حالی که سرمربیگری تیم ملی را فرشاد علیزاده انجام می‌دهد و تیم ملی باید روزهای ششم تا سیزدهم در رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان در صوفیه بلغارستان به میدان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfccde.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما