يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 80472
منبع : خبرگزاری فارس

قم قهرمان كاراته ايران شد

قم نيوز : تيم منتخب كاراته استان قم با كسب بيشترين مدال بالاتر از ديگر رقباي خود روي سكوي نخست پيكارهاي سال 1398 شوتوکان کاراته دو ایران جاي گرفت.
قم قهرمان كاراته ايران شد
قم قهرمان كاراته ايران شد
به گزارش قم نیوز قم که همواره یکی از استان‌های موفق، شاخص و سازنده در کاراته ایران بوده و در دوره‌های قبلی مسابقات سبک شوتوکان کاراته دو ایران موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی شده بود، در پیکارهای سال 1398 نیز این روند را ادامه داد و فاتح این پیکارها شد.

این در حالی است که امسال با برنامه‌ریزی مسوولان سبک شوتوکان کاراته دو ایران، بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و 505 کاراته‌کا در ترکیب تیم‌های منتخب ۱۹ استان برای کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به روی تاتامی رفتند.

مسابقات در تمام رده‌های سنی با حضور نخبه‌ها و استعدادهای رده پایه و همچنین چهره‌های شاخص رده سنی بزرگسالان به انجام رسید و داوران قضاوت نزدیک و حساسی داشتند، تا اینکه در رده‌بندی نهایی تیم منتخب کاراته قم بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در این دوره از پیکارها تیم هیات کاراته فارس عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تهرانی‌ها سوم شدند، ضمن اینکه با رای مسوولان برگزاری این دوره از مسابقات کاپ اخلاق به تیم منتخب کاراته خراسان‌شمالی رسید، در شرایطی که رئیس سازمان جهانی شوتوکان کاراته دو ایران در کشورمان غلامرضا دباغیان است.

دباغیان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب یکی از مربیان سازنده کاراته قم به شمار می‌رود و شاگردان زیادی را از بین استعدادها و نخبه‌های کاراته قم نظیر مجید عبدالحسینی، علیرضا کتیرایی، مهدی عموزاده، مهدی جعفری و سعید آشتیان به سطح اول کاراته ایران، آسیا و جهان معرفی کرد و با تجربه نزدیک به دو دهه سرمربیگری تیم‌های ملی، افتخارات زیادی نیز کسب کرده است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcauyna.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما