دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 80516
منبع : خبرگزاری فارس

نشان برنز بانوي قمي از پاراكاراته ايران

قم نيوز : نخستين مدال ورزش قم از رقابت‌هاي پاراكاراته قهرماني كشور در رده سني نوجوانان دختر و توسط عصمت براتي در كارنامه موفقيت‌هاي كاراته قم به ثبت رسيد.
نشان برنز بانوي قمي از پاراكاراته ايران
نشان برنز بانوي قمي از پاراكاراته ايران
به گزارش قم نیوز کاراته که به عنوان یکی از رشته‌های انفرادی رزمی به شدت در قم مورد علاقه نوجوانان و جوانان دوست‌دار ورزش است و در تمام چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب نماینده موفقی برای ورزش قم در میادین کشوری، بین‌المللی و آسیایی و جهانی بوده همچنان به روند موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد.

این رشته ورزشی تا چند سال قبل تنها در بخش مردان برای ورزش قم در سطح ایران، آسیا و جهان افتخار آفرینی می‌کرد اما با امکانات بسیار خوب و فضای ورزشی مناسبی که در قم برای این رشته وجود دارد، مربیان مجرّب و با دانش آن بخش بانوان را نیز به خوبی فعال کردند و اکنون توسط زنان کاراته‌کا نیز افتخار کسب می‌کند.

یکی از مهمترین موفقیت‌های بانوان کاراته‌کای قم به قهرمانی تیم زنان مرداس قم در مسابقات فصل 98 – 1397 سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور باز می‌گردد که فروردین ماه امسال رقم خورد و حالا بعد از این موفقیت یک نشان ارزشمند برنز از پیکارهای پاراکاراته ایران نصیب کاراته قم شده است.

این در حالی است که دوره جدید مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران با حضور بیش از 1800 کاراته‌کای دختر استارت خورد و در نخستین مرحله آن به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران، کاراته‌کاها برای به دست آوردن رتبه‌های برتر و صید مدال‌های طلا، نقره و برنز در چهار رده سنی به روی تاتامی رفتند.

قم از مدال‌های توزیع شده در نخستین مرحله پیکارهای لیگ کاراته‌وان دختران ایران سهمی نداشت اما در قسمت پاراکاراته با درخشش عصمت براتی صاحب مقام سوم و نشان برنز شد، ‌رتبه‌ و مدال ارزشمندی که براتی بعد از زهرا رستگار از فارس و دریا زنگنه از کرمانشاه نصیب کاراته قم کرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjmieo.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما