چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : 80633
منبع : خبرگزاری تسنیم

دوره‌های آموزشی برای صادرکنندگان قمی برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم بابیان اینکه به دنبال ارائه آموزش به صادرکنندگان قمی هستیم، گفت: هرچند سال یک‌بار صادرکنندگان عوض می‌شوند و صادرکنندگان قدیمی کنار می‌روند و این‌یک مشکل در زمینهٔ صادرات در کشور است.
دوره‌های آموزشی برای صادرکنندگان قمی برگزار می‌شود
دوره‌های آموزشی برای صادرکنندگان قمی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن آقاجانی ظهر امروز در جلسه گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال ارائه آموزش به صادرکنندگان قمی هستیم.

وی افزود: هرچند سال یک‌بار صادرکنندگان عوض می‌شوند و صادرکنندگان قدیمی کنار می‌روند و این‌یک مشکل در زمینهٔ صادرات در کشور است.

حسین صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این جلسه بیان کرد: اداره راه و شهرسازی استان قم در خصوص سند تک‌برگی برای واحدهای مستقر در محدوده جاده قدیم تهران طرح و برنامه مناسبی دارد.

وی افزود: با هماهنگی اداره‌کل ثبت‌اسناد و املاک استان قم تاکنون 48 پلاک فرعی واحدهای مستقر در جاده قدیم قم تهران با مراجعه متقاضیان برای انتقال قطعی به دفاتر اسناد رسمی معرفی شدند.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استاندار قم در ادامه این جلسه بابیان اینکه پاکستان چهارمین اولویت صادراتی کشور است، تصریح کرد: به دلیل مجاورت این کشور با ایران صادرات به پاکستان اهمیت دارد.

وی افزود: در پایان مردادماه نشستی را با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه در خصوص صادرات در استان برگزار می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استاندار‌ قم بیان کرد: اطلاعات صادرکنندگان در خصوص کشورهای مقصد صادراتی پایین است و باید وزارت خارجه اطلاعاتی در خصوص آیین‌نامه‌ها و تعرفه‌های این کشورها به صادرکنندگان ارائه بدهد.

مصطفی کرمانی نایب‌رئیس اتحادیه کفش استان قم بابیان اینکه کفش یکی از کالاهای مهم صادراتی استان است، خاطرنشان کرد: این کالا می‌تواند در لیست کالاهای دارای تعرفه ترجیحی در تجارت کشورمان با پاکستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtmeo.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما