جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۲۸
کد مطلب : 80682
منبع : خبرگزاری فارس

سهم حمل و نقل عمومی در قم باید به بالای ۵۰ درصد برسد

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: سهم حمل و نقل عمومی در برنامه چشم‌انداز قم باید از حدود 6 درصد به بالای 50 درصد برسد.
سهم حمل و نقل عمومی در قم باید به بالای ۵۰ درصد برسد
سهم حمل و نقل عمومی در قم باید به بالای ۵۰ درصد برسد
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر امروز یکی از گزاره های چشم‌انداز قم را شهری خدا محور، مردم مدار بر پایه توازن و تعادل حقوق و تکالیف شهروندی دانست و گفت: شاخصی با عنوان سهم بازارهای شهرداری در تامین نیازهای خانوار در این زمینه پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گزاره ششم چشم‌انداز این شهر را شهری هوشمند، جهانی، خلاق و برخوردار از اقتصاد مقاومتی متکی بر درآمدهای پایدار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دو خدمت الکترونیک ارائه می‌شود که تا سال ۱۴۰۰ باید به ۳۵ خدمت برسد.

رنجبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر در پورتال شهرداری بخشی به عنوان قمیار پیش بینی شده که بسیاری از خدمات در این قالب برای مردم به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه سهم حمل و نقل عمومی در برنامه چشم‌انداز قم باید از حدود ۶ درصد به بالای ۵۰ درصد برسد، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه پیش‌بینی شده است که از آن جمله نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است؛ مترو هم در مرحله‌ای است که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بیان کرد: به دنبال این هستیم که برای حل محله یک برنامه ارتقاء کیفیت زندگی طراحی کنیم که این برنامه جز با مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdx90j.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما