شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 80714
منبع : خبرگزاری مهر
سرداور مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور در گفتگو با مهر:

قم میزبان شایسته مهم‌ترین رقابت بدمینتون کشور بود

قم نيوز : سرداور مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور تاکید کرد قم میزبان شایسته مهم‌ترین رقابت بدمینتون کشور بوده است.
قم میزبان شایسته مهم‌ترین رقابت بدمینتون کشور بود
قم میزبان شایسته مهم‌ترین رقابت بدمینتون کشور بود
به گزارش قم نیوز محمدرضا کبیری اظهار داشت:  مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور بالاترین سطح رقابتی بدمینتون کشور محسوب می‌شود و هیئت بدمینتون استان قم میزبان دومین مرحله رنکینگ مردان بود و این رقابت‌ها در ۲ جدول مقدماتی و اصلی و در دو قسمت یک نفره و دو نفره به انجام رسید.

وی افزود: در جدول انتخابی مقدماتی یک نفره ۸۴ بدمینتون باز داشتیم که ۸ نفر به جدول اصلی صعود کردند تا با نفراتی که از قبل در جدول اصلی قرار گرفته بودند روبرو شوند و در نهایت با انجام مسابقات تک حذفی، نفرات برتر مشخص شدند.

سرداور مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور گفت: در جدول انتخابی مقدماتی دوبل نیز ۳۱ تیم دو نفره با هم رقابت کردند که در نهایت ۴ تیم راهی جدول اصلی شدند. در جدول اصلی یک نفره ۳۲ ورزشکار و در جدول اصلی دوبل ۱۶ تیم دو نفره مسابقه دادند که با انجام مراسم پایانی، تکلیف قهرمانان مشخص شد.

کبیری بیان داشت: با هیئت بدمینتون استان قم از قبل هماهنگ کرده بودیم که وضعیت نور سالن،  خط کشی‌ها و استانداردهای میزبانی را بهبود بخشد و این اقدام با تلاش مسئولان و تلاشگران بدمینتون قم صورت گرفت و در نتیجه شاهد برگزاری مسابقاتی منظم و در سطح کیفی بالا به میزبانی قم بودیم.

وی عنوان کرد: یکی از موارد مهم در زمینه میزبانی مسابقاتی در این سطح، فاصله محل برگزاری مسابقات با محل اسکان ورزشکاران است و در قم، این یک مورد مثبت بود که سالن مسابقه و خوابگاه فاصله بسیار کمی با هم و در یک مجموعه قرار داشتند.

سرداور مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، میزبانی از رویدادهایی در این سطح گسترده کار آسانی نیست و هیئت بدمینتون استان قم برای این رقابت‌ها تمام ظرفیت‌ها را به کار بست و توانست میزبانی شایسته برای مهم‌ترین رقابت بدمینتون کشور باشد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjxaeo.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما