يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 80773
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مدیر حوزه‌های علمیه: نجباء در خط مرجعیت است

قم نيوز : آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر حرکت در خط مرجعیت تأکید می‌کنند، اظهار داشت: مواجهه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر فرزندان امت اسلامی واجب است و این کارزار به نگاه عمیق علمی و ابزارهای مختلف نیاز دارد.
نجباء در خط مرجعیت است
نجباء در خط مرجعیت است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله  علیرضا اعرافی  در دیدار مهندس الشِمّری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء از مجاهدت رزمندگان مقاومت در رفع فتنه داعش و توطئه‌های استکباری تقدیر کرد و گفت: وظیفه ما گرامی‌داشت این زحمت‌ها است.

مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر اینکه احیای تمدن اسلامی نیازمند حرکت جهادی در ابعاد مختلف است، افزود: کشور عراق نقش زیادی در پیشرفت جهان اسلام و تأسیس حوزه‌های علمیه داشت؛ حشد شعبی و ملت عراق هم به ندای مرجعیت پاسخ دادند و هنوز در این خط قرار دارند.

وی تقویت رابطه مقاومت اسلامی با حوزه‌های قم و نجف را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری همیشه بر حرکت در خط مرجعیت تأکید دارند و بحمدالله نُجَباء در خط مرجعیت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرهیز مقاومت اسلامی نُجَباء از ورود به میدان سیاست را ارج نهاد و اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم دشمن مهم‌تر از ورود به عرصه سیاست است. مواجهه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر فرزندان امت اسلامی واجب است و این کارزار به نگاه عمیق علمی و ابزارهای مختلف نیاز دارد.

آیت‌الله اعرافی ضمن اشاره به مقاومت چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با مقاومت همه مشکلات حل می‌شود و حوزه علمیه قم با ده‎ها هزار طلبه و بیش از سیصد مرکز علمی، جهت کمک به مقاومت اسلامی آماده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexf8v.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما