سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 80814
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

تعداد تولیدکنندگان روپوش مدارس در قم باید افزایش یابد

قم نيوز : مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: برای عرضه مناسب و پاسخگویی درست به خانواده ها، تعداد تولیدکنندگان لباس فرم دانش آموزان در این استان باید افزایش یابد.
تعداد تولیدکنندگان روپوش مدارس در قم باید افزایش یابد
تعداد تولیدکنندگان روپوش مدارس در قم باید افزایش یابد
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ الاسلام با بیان این مطلب افزود: امسال جلسات متعددی را با اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در این زمینه برگزار کردیم تا تعداد تولیدکنندگان لباس فرم دانش آموزان را افزایش دهند. 

وی با بیان اینکه متأسفانه سال گذشته تولیدکنندگان روپوش مدارس که از سوی صمت معرفی شده بودند، به لحاظ توان و ظرفیت تولید قادر به عرضه به موقع و مناسب نبودند، خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش می کنیم تا نظارت و توجه بیشتری نسبت به این موضوع وجود داشته باشد.

وی بر ضرورت توجه به مشکلات مالی و معیشتی مردم در نرخ گذاری لباس فرم دانش آموزان تأکید کرد و گفت: اداره کل آموزش و پرورش در این راستا از ۱۰ درصد حق العمل مدارس در تولید و عرضه روپوش دانش آموزان نیز گذشته و خواستار کاهش قیمت آن است.

در سال تحصیلی آینده حدود ۲۶۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در استان قم مشغول به تحصیل خواهند شد و بر اساس تأکید استاندار قم، مسئولان امر باید از هم اکنون برنامه ریزی لازم برای آغاز سال تحصیلی و استقبال از ماه مهر را انجام داده و پیش بینی های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcayana.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما