جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 80904
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

خبرنگار انقلابی در مسیر و راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی دارد

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: خبرنگار انقلابی در مسیر و راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌دارد.
خبرنگار انقلابی در مسیر و راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی دارد
خبرنگار انقلابی در مسیر و راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی دارد
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به‌روز خبرنگار اظهار داشت: 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی که تحت عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است درواقع بهانه‌ای است تا از زحمات و تلاش‌های این قشر زحمتکش جامعه تقدیر شود.

وی ادامه داد: حرفه‌ای خبرنگاری به‌گونه‌ای است که سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی دارد و اگر کار خبر توأم با عشق و علاقه نباشد، نمی‌شود این سختی‌ها را تحمل کرد.

حسینی کاشانی به برنامه‌ریزی اداره کل ارشاد اسلامی استان قم برای این روز اشاره کرد و بیان داشت: جشن مفصلی با همکاری استانداری، شهرداری و خانه مطبوعات در روز چهارشنبه 16 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز خبرنگار نیز برنامه خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه (س) و با سخنرانی آیت‌الله سعیدی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تأثیرگذاری رسانه در جهان امروز ابراز داشت: خانواده بزرگ رسانه اگر متناسب با نیازهای جامعه و کشور عمل کنند و به بیان دغدغه‌های مردم بپردازند قطعاً شاهد رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

وی ویژگی‌های خبرنگار انقلابی را موردتوجه قرارداد و گفت: خبرنگار انقلابی در مسیر و راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌دارد و در این مسیر ذره‌ای سستی و کوتاهی نمی‌کند.

حسینی کاشانی تأکید کرد: علاوه بر این خبرنگار انقلابی صلاح و نیاز کشور را می‌داند و به‌خوبی می‌داند کجا باید تحلیل داشته باشد و کجا باید صلاح کشور را در نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر خبرنگار انقلابی خودش را از حاشیه‌ها دور می‌کند و رفتارها و اقداماتی انجام نمی‌دهد که در مسیر خواسته‌های دشمنان نظام باشد.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری و حرکت در مسیر انقلاب و ارزش‌های انقلاب نیز ویژگی دیگری است که خبرنگار انقلابی از آن برخوردار است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcayona.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما