چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 81567
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال؛

تیم فوتسال سوهان محمد سیما به دیدار هایپر شاهین شهر می‌رود

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران به دیدار هایپر شاهین شهر می‌رود.
تیم فوتسال سوهان محمد سیما به دیدار هایپر شاهین شهر می‌رود
تیم فوتسال سوهان محمد سیما به دیدار هایپر شاهین شهر می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه ۷ شهریور آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف هایپر شاهین شهر می‌رود و به دنبال یک پیروزی دیگر است.

تیم سوهان محمد سیمای قم که هفته گذشته به دلیل حضور حریفش در مسابقات فوتسال باشگاه‌های جهان به میدان نرفت پس از مدتی استراحت دوباره به عرصه لیگ باز می‌گردد و این فرصت را دارد تا با کسب یک پیروزی خانگی در زمین خود وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

این اولین مسابقه‌ای خواهد بود که محسن حسن زاده به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم سوهان محمد سیما می‌نشیند. این مربی که به عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کرد اکنون جایگزین سید مهدی غیاثی شده و به طور مستقیم رهبری تیم را در دیدار عصر پنج شنبه عهده دار خواهد بود.

حسن زاده که هم نزد بازیکنان و هم نزد هواداران محبوب است برای کسب ۳ امتیاز دیدار با هایپر شاهین شهر، تیمی که در لیگ امسال نتایج خوبی کسب نکرده برنامه‌های خاص خود را دارد. شاهین شهری‌ها این هفته دست به تغییر در نیمکت خود زدند تا بلکه با شوک به تیم خود از قم با امتیاز به خانه باز گردند.

با این وجود، هایپر شاهین شهر می‌داند موفقیت در قم کاری بسیار پیچیده است به ویژه این که این تیم از نظر فکری وضعیت باثباتی ندارد و همچنین غیر از تیم سرحال سوهان محمد سیما باید با تماشاگران قمی نیز رقابت کند و این، کار هایپر را دشوارتر می‌کند.

تیم سوهان محمد سیما با ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر از سایر رقبا در رده چهارم جدول قرار گرفته است و پیروزی خانگی بر هایپر می‌تواند این تیم را در صورت پیروز نشدن فرش آرا و گیتی پسند در دیدارهای این هفته، به رده‌های بالاتر سوق دهد.

از سوی دیگر تیم هایپر شاهین شهر تیمی بحران زده محسوب می‌شود که با ۸ امتیاز در جمع تیم‌های پایین جدول قرار گرفته البته فاصله امتیازات در بالا و پایین جدول به گونه‌ای است که هیچ تیمی برای موفقیت ناامید نیست و تیمی نیز در حاشیه امنیت قرار ندارد.

دیدار تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و هایپر شاهین شهر از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۷ شهریور در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgun97.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما