پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81807
منبع : خبرگزاری فارس

فعالیت ورزشی 6 گروه بیماری در قم / پرافتخارترین بانوی ورزشکار در هیأت‌ بیماران خاص

قم نيوز : رئیس هیأت‌ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از فعالیت ورزشکاران 6 گروه بیماری در رشته‌های زیر مجموعه این هیأت‌ ورزشی و حضور پرافتخاترین بانوی ورزش قم در این هیأت‌ خبر داد.
فعالیت ورزشی 6 گروه بیماری در قم / پرافتخارترین بانوی ورزشکار در هیأت‌ بیماران خاص
فعالیت ورزشی 6 گروه بیماری در قم / پرافتخارترین بانوی ورزشکار در هیأت‌ بیماران خاص
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر فرمانی اظهار کرد: ورزشکارانی که زیر مجموعه این هیأت‌ ورزشی هستند شامل گروه‌های بیماری ام اس، دیابت، تالاسمی، همودیالیز، هموفیلی و پیوند عضاء می‌شوند که در 13 رشته ورزشی در حوزه‌های همگانی و قهرمانی فعالیت می‌کنند.

رئیس هیأت‌ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء افزود: رشته‌های فعال هیأت‌ شامل بدمینتون، تنیس روی‌میز، دارت، شطرنج، شنا و تیراندازی است، ضمن اینکه دیگر رشته‌های ورزشی نظیر اسکواش و بولینگ و ورزش‌های زیر مجموعه دوومیدانی شامل پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب توپ و پتانک نیز فعال هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 400 ورزشکار در رشته‌های مختلف هیأت‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ما علاوه بر رقابت‌ها، جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان، اعزام‌های متنوعی نیز طبق تقویم فدراسیون به رقابت‌های کشوری انجام می‌دهیم.


پرافتخارترین بانوی ورزش قم در هیأت‌ بیماران خاص

فرمانی یاد آور شد: هیأت‌ ما قهرمانان صاحب‌نامی در عرصه بین‌المللی همچون خانم ثریا پارس‌لاری دارد که قابل توجه مسوولان و علاقمندان به ورزش اینکه خانم پارس‌لاری با کسب مدال‌های متنوع بین‌المللی، آسیایی و جهانی هم اکنون پرافتخارترین بانوی ورزشکار استان قم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: هیأت‌ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء یکی از 44 هیأت‌ ورزشی فعال در استان قم است که به این هیأت‌ باید ویژه نگاه و توجه کرد، البته ما نیاز به دلسوزی و ترحّم نداریم، ما به حمایت مادی و معنوی از این هیأت‌ نیاز داریم تا عزیزانی که با بیماری‌های خاص مواجه هستند، با حضور در صحنه ورزش هم روحیه خود را تقویت کنند و هم زمینه‌ساز بهبود روند درمان خود شوند تا از این طریق هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند.


اعزام قمی‌ها به جشنواره استعدادهای برتر کشور

رئیس هیأت‌ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در ادامه از برگزاری جشنواره مسابقات استعدادهای برتر در گروه‌های مختلف بیماری‌های خاص خبر داد و افزود: رقابت‌های این جشنواره آبان ماه امسال توسط فدراسیون در گروه سنی زیر 18 سال در ساری برگزار می‌شود و ورزشکاران قم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd5j0j.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما