قم نيوز : در قم یک انتحال کلان صورت گرفته است و ۱ میلیارد تومان اعتبار برای آن از سوی یکی از دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شده است که ۲۰۰ میلیون تومان آن تاکنون پرداخت شده است.
انتحال 1 میلیارد تومانی در قم / سرنوشت یک کلان‌پروژه فرهنگی در ابهام
به گزارش قم نیوز یکی از پروژه‌های فرهنگی مهم قم که توسط گروهی از پژوهشگران و متخصصان طرح‌ریزی شده است، در مرحله اجرا توسط یک مجری غیر متخصص به دستگاه اجرایی تامین کننده هزینه پروژه پیشنهاد شده است و این مجری غیر متخصص بدون اطلاع نویسندگان طرح این پروژه کلان، موفق به عقد قراردادی با مبلغ حدودی ۱ میلیارد تومان شده است.

در ادامه این روند ناصحیح، این مجری غیر متخصص مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را بدون اطلاع پژوهشگران و نویسندگان طرح به عنوان قسط اول قرارداد دریافت کرده است.

اگر چه صرف این روند و انتحال ایده صحیح نیست اما اصل مشکل از آنجایی آغاز می شود که این کلان پروژه فرهنگی برای رسیدن به نتیجه صحیح و مطلوب باید حتما توسط پژوهشگران و مجریان متخصص این امر اجرا شود و الا این انتحال به منزله انتحار برای مباشر و ناظر پروژه که مدیر یکی از ادارات قم است، خواهد بود.

قم نیوز ضمن تقبیح این انتحال، مجری و ناظر را به تقوای الهی و سپردن پروژه به نویسندگان و پژوهشگران طراح این کلان پروژه فرهنگی دعوت می‌کند. در صورت عدم توجه به این توصیه قم نیوز، از باب امر به معروف و نهی از منکر اطلاعات کامل این کلان پروژه و نام مجری و دستگاه ناظر و جزییات این انتحال منتشر خواهد شد تا افکار عمومی و دستگاه‌های نظارتی وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcgnq97.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما