شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 82197
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندار قم:

دفاع مقدس تجلی درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب است

قم نيوز : استاندار قم، با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس،‌گفت:‌ دوران دفاع مقدس، تجلی درخشان ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.
دفاع مقدس تجلی درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب است
دفاع مقدس تجلی درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب است
به گزارش قم نیوز در این پیام آمده است: دوران دفاع مقدس، تجلی درخشان ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی و سرشار از زیباترین صحنه های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان شایسته این ملت است.

پیام ادامه یافته است: روزهایی شورانگیز و فراموش نشدنی که ملتی یکدل و متحد و با تأسی به آرمان ظلم ستیزی مکتب عاشورا و با انگیزه دفاع از اصول و ارزش ها و کیان اسلامی، بیرق جهاد و شهادت برافراشته و شجاعانه در برابر جبهه کفر و استکبار ایستادگی کردند.

پیام حاکیست: ۳۹ سال پیش در چنین ایامی، مقاومت حماسی و دلیرانه ملت بزرگ ایران، دشمن زبون و متجاوز را در رسیدن به نیات پلیدش ناکام گذاشت و عزت، اقتدار و سربلندی را برای این کشور به ارمغان آورد.

در این پیام آمده است: دفاعی جانانه و مبتنی بر تفکرات اعتقادی و ارزشی که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، عزم و اراده جدی و تسلیم ناپذیری این ملت در برابر هر گونه تجاوز و زورگویی را به جهانیان نشان داد.

پیام ادامه یافته است: در سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، رزمندگان و یادگاران دوران ایثار و حماسه به ویژه شش هزار شهید سرافراز استان قم را گرامی داشته، توفیقات روزافزون همگان را در راه حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و پیمودن راه شهدای والامقام در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه باری تعالی مسألت دارم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcguq97.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما