پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 82324
منبع : خبرگزاری فارس

مبادا افراد نفوذی در آموزش و پرورش رخنه کنند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه افراد نفوذی در هرجا که باشند موجب خدشه‌دار شدن اصل برنامه‌ها و طرح‌ها می‌شوند، یادآور شد: آموزش و پرورش باید مراقب افراد نفوذی باشد و مبادا این افراد در آموزش و پرورش رخنه کنند.
مبادا افراد نفوذی در آموزش و پرورش رخنه کنند
مبادا افراد نفوذی در آموزش و پرورش رخنه کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان به عنوان سرمایه‌ای مهم در کشور یاد کرد و گفت: این سرمایه‌های ارزشمند در اختیار آموزش و پرورش هستند و باید برنامه ریزی ها در این وزارتخانه به گونه‌ای ابشد که دانش آموزان به عناصری مفید برای کشور تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه افراد نفوذی در هرجا که باشند موجب خدشه‌دار شدن اصل برنامه‌ها و طرح‌ها می شوند، یادآور شد: آموزش و پرورش باید مراقب افراد نفوذی باشد و مبادا این افراد در آموزش و پرورش رخنه کنند.

این مرجع تقلید ضرورت توجه به برنامه‌های دینی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار مهم است و در خصوص برنامه های دینی باید به گونه‌ای عمل شود که دانش‌آموزان نسبت به آن رغبت و اشتیاق داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای سیاسی و زیارتی و تشویق دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: کارهای فرهنگی موجب جذب افراد می‌شود نظیر حضور پزشکان و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم که بسیار اثر گذار است.

آیت‌الله مکارم شیرازی یادآور شد: آموزش و پرورش از وزارتخانه های با حوزه زیرپوشش وسیع است و اجرای برنامه‌های تحولی در این وزارتخانه زمان‌بر بوده و به کار کارشناسی دقیق نیاز دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci5pav.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما