يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 82394
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی درگذشت‌ حجت‌الاسلام ‌روحانی‌ را تسلیت گفت

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالرضا روحانی در مدت عمر بابرکت خود درراه خدمت به معارف اهل‌بیت(ع)کوشا بود و در جهت خدمت‌رسانی به مردم محروم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
آیت‌الله علوی گرگانی درگذشت‌ حجت‌الاسلام ‌روحانی‌ را تسلیت گفت
آیت‌الله علوی گرگانی درگذشت‌ حجت‌الاسلام ‌روحانی‌ را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز پیام تسلیت حضرت آیت‌الله علوی گرگانی به مناسبت درگذشت حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عبدالرضا روحانی رحمت‌الله علیه به این شرح است:

بسمه‌تعالی

قال الامام علی علیه السلام « العلماء باقون ما بقی الدهر»

خبر درگذشت عالم زحمتکش و متخلق زبدة الاعزة و الافاضل حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عبد الرضا روحانی موجب تألم گردید.

این عالم بزرگوار در مدت عمر بابرکت خود درراه خدمت به معارف اهل‌بیت علیهم السلام و مراجع عظام تقلید کوشا بوده و در جهت خدمت رسانی به مردم محروم و زحمتکش استان سیستان و بلوجستان و برخی مناطق دیگر و احداث بیمارستان و مجتمع های خدماتی و فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام و رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید همچنین به بازماندگان و آقازادگان گرامی لاسیما حضرت حجة الاسلام آقای حاج شیخ جواد روحانی تسلیت گفته و علو درجات آن مرحوم را از خداوند مسئلت مینمایم و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل را آرزو میکنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjmdc.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما