پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 82522
منبع : خبرگزاری فارس

10 مانور مدیریت بحران در سال 98 در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: مجموعا برنامه‌ریزی شده در سال 98 قریب به 10 مانور مدیریت بحران در شهر برگزار شود که تاکنون چهار مورد آن برگزار شده است.
10 مانور مدیریت بحران در سال 98 در قم برگزار می‌شود
10 مانور مدیریت بحران در سال 98 در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌ریزی مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری برای برگزاری مانورهای آمادگی در سطح شهر اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی شده که مجموعا قریب به 10 مانور در سطح شهر برگزار شود که تاکنون چهار مانور برگزار شده است.

وی با تاکید برگزار مانور ریزش ایستگاه و تونل مترو در میدان کشاورز چهارمین مانور و رزمایش برگزار شده در سال 98 بود تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون مانورهای نجات از ارتفاع در ساختمان در حال احداث شهرداری منطقه هشت در پردیسان، انفجار لوله گاز در میدان 72 تن و حمله سایبری برگزار شده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با تاکید بر اینکه تا پایان سال نیز حداقل پنج مانور مدیریت بحران در سطح شهر قم برگزار می‌شود افزود: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی ویژه در حوزه مدیریت بحران رشد و پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته‌ایم.

وی اهتمام تیم مدیریت شهری قم به تقویت حوزه مدیریت بحران با رشد منابع مالی، اختصاص ردیف‌ها و اعتبارات در بودجه و... را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند و شتاب بیشتر به خود بگیرد، می‌توانیم در سه سال آینده، در حد قابل قبولی از لحاظ مدیریت بحران قرار بگیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirwav.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما