شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 82547
منبع : خبرگزاری فارس

تبدیل بازار کهنه قم به بازار صنایع دستی

قم نيوز : رئیس گروه سرمایه گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: به دنبال احیای بازار کهنه شهر قم و تبدیل آن به بازار صنایع دستی هستیم.
تبدیل بازار کهنه قم به بازار صنایع دستی
تبدیل بازار کهنه قم به بازار صنایع دستی
به گزارش قم نیوز معصومه داوودیان با اشاره به بازارچه‌ دائمی صنایع دستی در شهر قم اظهار کرد: ایجاد سه بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهر در دستور کار است و طرح ایجاد این بازارچه‌ها در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم تصویب شد.

وی ادامه داد: به دنبال احیای بازار کهنه شهر قم و تبدیل آن به بازار صنایع دستی هستیم.

رئیس گروه سرمایه گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: شهرداری قم زمین لازم را برای بازارچه‌ دائمی صنایع دستی واگذار نکرده، در حالی که با توجه به حضور زائران در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران احداث این بازارچه مهم بوده و طرح و سرمایه گذار بازارچه آماده است.

داوودیان با اشاره به راهبرد تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان قم اظهار کرد: برنامه تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام در بخش گردشگری با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی را داریم، در این راستا 17 طرح گردشگری در قم آماده افتتاح هستند و این طرح‌ها در هفته گردشگری و دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: هشت پروژه بوم گردی و مجتمع گردشگری در استان قم، آماده بهره برداری داریم و آماده افتتاح این پروژه‌ها با حضور وزیر گردشگری هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfetdc.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما