جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 83058
منبع : خبرگزاری فارس

کشتی قم 4 تایی شد

قم نيوز : 4 شکست متوالی تا پایان هفته چهارم مسابقات مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در کارنامه کشتی قم به ثبت رسید.
کشتی قم 4 تایی شد
کشتی قم 4 تایی شد
به گزارش قم نیوز تغییر چهره‌ای که تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم برای فصل 1398 مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور داشته، شاید از جنبه برنامه‌ریزی برای آینده و پشتوانه‌سازی کشتی قم مفید و سودمند باشد اما در حال حاضر از نظر نتیجه‌گیری این تیم را به بن‌بست رسانده است.

به دلیل ضعف مالی بسیاری از چهره‌های شاخص و پرآوازه کشتی قم که در میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی کشتی صاحب عنوان هستند و بارها روی سکوی افتخار رفته‌اند، قم را ترک کرده و راهی دیگر شهرها شده و برای رقبای تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع کشتی می‌گیرند.

هیأت‌ کشتی قم نیز که یکی از هیات‌های موفق یک دهه اخیر کشتی ایران بوده و هر ساله چهره‌های مستعد زیادی را از رده‌های پایه شناسایی و به سطح اول کشتی ایران معرفی می‌کند، جمعی از کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار کم سن و سال را عضو تیم شهدای مدافع حرم قم کرده تا در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر به روی تشک بروند.

بر همین اساس نمی‌توان تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم را یکی از تیم‌های مدعی این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور دانست، ‌زیرا نفرات این تیم به کسب تجربه نیاز دارند و به واسطه اینکه مقابل تیم‌های مدعی و فرنگی‌کاران مطرح ایران قرار می‌گیرند، تا پایان هفته چهارم در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌اند.

بعد از دو باخت سنگین در هفته‌های اول و دوم مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر که در شهر بیرجند مقابل تیم‌های هیأت‌ خراسان‌جنوبی و بازار بزرگ ایران در کارنامه تیم شهدای مدافع حرم قم به ثبت رسید، این تیم دو باخت دیگر در هفته‌های سوم و چهارم این فصل متحمل شد.

با برگزاری مسابقات هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، دوبنده‌پوشان تیم شهدای مدافع حرم قم باز هم متحمل شکست شدند و هر دو مسابقه خود را واگذار کردند، این تیم که در خانه کشتی قم میزبان رقبا بود ابتدا برابر تیم هیأت‌ کشتی سیرجان با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب شد و سپس با حساب 7 بر 3 به تیم هیأت‌ کشتی خراسان‌جنوبی باخت تا با چهار مسابقه و چهار شکست عملکرد نامناسبی را در کارنامه خود ثبت کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdjz0j.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما